11 Kasım 2010 Perşembe

Sendin Anneciğim

Sabah beni uyandırıp,
beni doyuran sensin anneciğim.
Yanaklarımdan öpüp,
Okula gönderen sensin anneciğim.

Akşam geldiğimde,
Bana sarılan sensin anneciğim.
Gece korktuğumda yanıma gelen sensin,
Küçüklüğümde beni büyüten sensin anneciğim.

Cicilerimi giydirip,
Beni süsleyen sendin.
Benimle sevgiyle yaşayan, gezdiren,
Büyüten sendin anneciğim.
Tüm bu olanlar için
Sana binlerce teşekkürlerimi sunarım anneciğim.

Kızımın yazmış olduğu şiirlerden yine. Canım yüreği kocaman sevgi dolu. Aslında babası da çok sever, hatta benden çok şımartır kızlarını. Ama kız olduklarından mıdır? Nedir ? Bilemiyorum bana daha çok düşkünler ve dikkat ediyorum hep benim için şiirler yazmış. Babası için yok. Babasını da çok sever. Zaman zaman kardeşini kıskanır ama onu da sever. Fakat şiirlerinde bana olan duygularını daha çok ifade etmiş. Dikkatimi çekiyor.Birgün babası içinde yazmasını söylemiştim ama "tamam" demiş ve arkası gelmemişti. Babasına ayrı kaldığı zamanlarda mektup yazmıştır ama şiir yok...Canım Kızım seni çok seviyoruz....

2 yorum:

Ela ve Biz dedi ki...

Bayıldım bayıldım maşallah ne güzel ifade etmiş duygularını...

Mehtap dedi ki...

Sevgili Asu, gerçekten çok duygusaldır kızım.Böyle zaman zaman yazdığı şiirlerini bende hatıra kalması ve kaybolmaması için buraya yazıyorum.sevgilerimle