17 Şubat 2010 Çarşamba

BİTKİ SEVGİSİ

İrem'in bugün okulda yazdığı şiir...

BİTKİ SEVGİSİ
Yeşilliğin arasında
Güven verir insana
Güzel kokusuyla
Çağırır herkesi yanına

Güzel bir yurt için
Fidan dikmek gerek
Fidan dikmek için
Bitki sevgisi gerek.

İrem

Kızımın bu şiirini de taslak olarak buraya yazmışım ama yayınlamaya bir türlü fırsatım olmamış.Diyorum ya artık hiç vaktim yok. Ama aslında etkinliklerimiz, yaptıklarımız, buradan kızlarım için okuduklarımız ve daha neler neler var. Ancak yazamıyorum. Ama mesela şu şiirini buraya iyi ki yazmışım.Mutlaka saklıyorum ama şu taşınma arifesinde nereye koyduğumu hiç hatırlamıyorum.kaybolma ihtimaline karşı iyi ki de yazmışım. kafam karmakarışık ve de telaş var.Gerek buradaki evimizi yoluna koyma telaşı, bir taraftan da diğer eve yerleşme telaşı.Neyse sağlık olsun diyorum yine de. Herşeyin başı sağlık.(Yayınlanma tarihi 08.05.2010)

2 yorum:

Tespih Taneleri... dedi ki...

Harika bir siir tebrik ederim.
Sevgilerimle

birdutmasali dedi ki...

ne derin duygular..
kutluyorum kızınızı..
duyarlı gençlere okadar kıymet veriyorum ki...
çok sevgiler her ikinize de :)

hayırlı ramazanlar-sevgiler.