8 Ocak 2010 Cuma

İrem'in OKULUM Şiiri.

İrem'in paintte çizdiği resimlerden biri

OKULUM

Benim canım okulum
Okumayı öğrettin
Aydınlığı gösterdin
Çok teşekkür ederim

Öğrettiğin bilgiler
Aklımızda kalıyor
Yeni şeyler öğrendik
Benim canım okulum

Kızımın "Okulum" adını verdiği bu şiiri http://www.kalem.biz/ sitesinde yayınlandı. Tabii bu ilk ve alel acele yazdığı şiirlerden biri. Ayrıca bu sitede değerli edebiyat hocalarımızın da çok değerli makale, yazı, öykü ve şiirleri de var. Sitenin içeriği gerçekten mükemmel. Sitede ayrıca amatör yazar, şair ve minik kalemlerinde yazı ve şiirlerine yer veriliyor. Böyle bir siteyi takip etmek ve kızımında şiirinin böyle bir sitede yer alması bizi çok mutlu etti. http://www.kalem.biz/ sitesine emeği geçen çok değerli hocalarımıza saygı ve selamlarımızı sunuyor, çalışmalarınızda başarılar diliyoruz...

7 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Aferin İrem'e. Başarılarının devamını diliyoruz.

Mehtap dedi ki...

Teşekkür ediyoruz.İnşaallah.Şahsen ben iyi bir şair ve yazar olabilmesini de isterim kızımın.Hayırlısı.Destek olarak elimizden geleni yapıyoruz, gerisi kendisine kalmış.sevgiler.

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

maşallah 41 kere.yüreğine sağlık olsun İremin.başarıları daim olsun inşallah.gurur kaynağı :))

Mehtap dedi ki...

Ceydacığım teşekkür ediyoruz.inşaallah.sevgilerimle.

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

Mehtapçım çok özür dilerim dilek listesinde yazmayı unuttuğum için.bunun ziyaret etmemenle kesinlikle alakası yok.ben içimden gelip bir liste hazırlıyayım dedim ama yorum yapmayana bile listeye ekleyip yorum yapanı unuttuğum bile olmuş. kırılma ne olur çok üzülürüm.zaten en sonuna yazmıştım unuttuklarımın dileklerini önce yerine getir Allahım diye.
Allah sağlıklı hayırlı bir yıl nasip etsin ve gönlünde ne dileğin varsa yerine getirsin arkadaşım.çok üzüldüm valla :(

Mehtap dedi ki...

Ceydacığım olur mu canım ne demek.Ben senin gönlünün güzelliğini biliyorum tatlım.asıl ben seni üzdüğüm için özür dilerim.benim ki sitem değil,yorumuma espri katmaktı.Allah'tan sağlık ve huzur diliyorum canım kendimiz ve herkes için ve şükrediyorum.Çok şükür herşey yolunda.Allah ağzımızın tadını bozmasın ve şükürler olsun Rabbime.Her kimin dilekleri varsa Allah herkesin gönlüne göre versin.sevgilerimle Ceyda'cığım.çok öpüyorum seni.

Asuman dedi ki...

Aferin İremciğime,şiir güzel bir yetenek bence :)