14 Aralık 2009 Pazartesi

AKDENİZ

AKDENİZ

Şafakta parlar gün batımı,
Yansır denize,
tuzlu suda parlar,
O güzel ışığı.

İzlemeye doyamazsın,
Tadına bakamazsın,
İçimdeki o duyguyu,
Anlayamazsın.

Yürürsün sahilde,
Gelmez ki sonu beklersen,
Tatlıdır duygusu,
O güzel tuzlu suyun.

Geceleri sıcaktır,
İçini ısıtır,
Çok bunaltıcıdır,
Denizi ferahlatıcı.

Kışın heyecanla beklerim,
O güzel yazı,
Bisiklete binip,
Hayatımı yaşamayı.

Bir görseniz tadına doyulmaz,
O güzel meyveler yenilmeye doyulmaz,
Biliyorum farklı birşey var orada,
Akdenizi görürseniz doyamazsınız tadına.

Fazlasıyla anlatamıyorum size,
İçimde bir his var,
Çok seviyorum orayı,
Çözemiyorum içimdeki olayı.

Yolculuğu da güzel,
Biraz bulantılı olsada,
Farklı hissediyorum orada,
Tuzlu suyun dalgalarıyla.

Öyle güzel ki,
Bugünlük bu kadar,
Akdenizin suyuna bak,
İçindeki hissine bak.

İrem.

Akdeniz,yaza ve denize olan özlemini İrem'ciğim bu duygularla mısralarına dökmüş.

1 yorum:

Asuman dedi ki...

Harika :)