11 Ekim 2009 Pazar

İrem'in Doğum Gününden...

Dün irem'imizin doğum gününü arkadaşları ile birlikte kutladık.Organizasyonunu tamamen kendisi halletti.Bense hazırlıkları yaptım.Hafta sonu sınıflarının kursu vardı.arkadaşlarına daha erken saate randevu vermesini söylediğim halde herkese 14.30'a randevu vermiş.Her arkadaşına uygun kişiliğine veya zevklerine göre esprili davetiyeleri kendi resim yeteneğini kullanarak hafta içi hazırlayıp vermiş.Ben aslında arkadaşların arasında ayrım yapmadan davet et.Zaten herkesin gelmesi mümkün değil.Çoğunun da başka planları olur dedim.Ama benim kızım en samimi olduğu arkadaşlarına vermiş.Hatta bazı arkadaşları İrem ne olur bizde gelelim demiş ama maalesef İrem kabul etmemiş.Özellikle de erkek arkadaşlarını seçmiş bu konuda.Erkek çocuklarının bazıları yaramazlık yapabiliyorlar.O nedenle davet etmek istemediğini söyledi.Ama ben ev ortamında o taşkınlıkları yapamazlar.Madem istiyorlar davet et dedim ama yine de kendi düşüncesine göre hareket etmiş.Randevu saatini de erken saate vermesini söylediğim halde anne sen rahat rahat hazırlanasın diye o saati verdim dedi.
Resimleri yine karışık koydum. Ancak çocuklarda kurstan çıkmışlar.Dolayısı ile çok acıkmışlar.O nedenle Fazla vakit harcamadan hemen doğum gününü kutlamaya geçtik ve çocuklar da çok acıktıkları için servisi rahat rahat yapmama fırsat vermediler.Hemen masaya oturdular.Oysa ben koltuklarda otururlarken verilen ikramları afiyetle yerlerken de İrem için hazırladığımız müzikli klibi açacaktım.Neyse masalara oturdular.Tabaklarına servis yaptım.İrem'in doğduğu günden bugüne kadar ki görüntülerini Volkan KONAK'ın mimoza çiçeğim eşliğindeki müziği ile oluşturduğumuz klibi de açtım.Bu sefer LCD ye ters oturan çocuklar arkalarını dönerek izlemek zorunda kaldılar.Klip olayımızda aceleye geldiği için müzik seçimlerimizi ayarlayamadık.Daha geniş bir zamanda uygun bir müzikle tekrar bir klip oluşturmak istiyorum. Sonuç olarak güzel ve aceleye gelmiş bir doğum günü oldu.Yukarıdaki resimlerde de görüldüğü üzere yediler içtiler,eğlendiler,şarkılar söylediler, Oyunlar oynadılar. Canım kızıma sağlıklı,hayırlı,uzun,sevgi dolu nice seneler nasip etsin Cenab-ı Allah inşaallah.İyi ki doğdun Bebeğim!...Seni çok seviyoruz!...
Yine herşey gibi, bu da aceleye gelen bir yazı oldu ama, ama.......................................Neyse....................

3 yorum:

kavak köyü genclik dedi ki...

güzel resim

Mehtap dedi ki...

teşekkürler.

Asuman dedi ki...

Geç kalmış bir yazı ama İremciğime nice nice mutlu yıllar diliyorum:)