1 Ekim 2009 Perşembe

Gösteri de Yapıyorlar...:)))

Kızlarım asla oyuncaklarla ilgilenmediler.Deren'i tekrar büyütüyorum derken bu yönünden de ablaya çok benzetiyorum.Daha çok rol odaklı, dramatize oyunlar, şarkılar,danslar ve çizimlerle daha çok vakit geçirmeye ve bu uğraşlarına bizleride dahil etmekten daha çok keyif alıyorlar.İrem son günlerde kendi reportuvarını mp3'nde oluşturdu.Hepsini bilmiyorum ama daha çok hepsi grubunu ve bugünlerde Erol EVGİN ağabeyimizi çok dinliyor ve şarkılarını da ezberledi kardeşi ile hem söylüyorlar,hem de hareketli şarkılarda dans ediyorlar.Hatta eve gelen misafirlerimize bile ufak bir gösteri yapmayı da ihmal etmiyorlar.Hatta ben mutfaktayken gelip, bana da aynı gösterileri zaman zaman yapıyorlar.Erol ağbeyimizi bende küçükken çok severdim ve dinlerdim.şimdi de kızlarım çok severek dinliyorlar.Çok saygı duyduğum bir insan.Hem sanatına, hem de kişiliğine...Bu arada İrem yazarken gelde ve Aslı GÜNGÖR'ü de beğenerek dinlediğini söyledi.Bugünlük benden bu kadar.Sevgi ve selamlarımla...

Hiç yorum yok: