23 Ağustos 2009 Pazar

...:))))


Şu an kızlarım sevgili Erol EVGİN'in "etme eyleme canım" şarkısına eşlik edip, dans ediyorlar.Üstelik yemek yerken şarkılar öyle bir coşturdu ki, yemeği yarım bırakıp ayağa fırladılar. Ahhh! bu kızlar bir alem yaa!.Şu an eşim kamerayı kaptı, ben de fotograf makinasını kaptım ve hemen sıcağı sıcağına naklediyorum buraya. Bu arada Deroşum etme eylemeye itekleme diyor.bazen başa sardırıyor. "İteklemeyi aç" diye.Sabahta araba da sürekli bu şarkıyı istiyormuş.eşim tek tek şarkıları geçerken hayır bu değil, bu değil, tam şarkıyı açarken hahh! tamam bu diyormuş ve arka koltukta şarkı ile coşarak kreşine gidiyormuş...Erol ağbimizi çocukluğumda ben de keyifle dinlerdim ve hayranıydım.Şimdi benim çocuklarımda sevdiğine göre nesilden nesile unutulmayacak. Çok özel, değerli, saygıdeğer ve unutulmayacak sanatçılarımızdan kendileri de...

Hiç yorum yok: