14 Ağustos 2009 Cuma

:))))))))))))))

Baba ve abla ile öğretmencilik oynuyorlar.Öyle kaptırdı ki kendini.Bayağı bayağı ciddi ve düzenli bir öğrenci konumunda.
"Öğyetmenim, benim akadaşım bana kötü öynek oluyo ya, deysleyimi yaptım,puyoplemimi çözdüm ya" diyor.Terliklerini giyiyor.
"teys oldu değil mi öğyetmenim" diyor. düzeltiyor.
"öğyetmenim çoyaplayımı giydiysene" diyor.Babası da bunlar kirlenmiş annene ver diyor.
"Ama benim baççada yok" diyor.
"bi tane ablam var,kardeşim de var".üçünün adı da cerenmiş.Sabah kardeşini kaldırıyor muş.
"Kadeşim kalk yemek yiyeceğiz diyoyum.ben kendi yatağımı da topluyorum, kadeşimin yatağını da topluyoyum,ablamın yatağını da topluyoyum.
Babası kardeşin nerede yatıyor diyor.Biraz düşündükten sonra
"dolapda yatıyoy" diyor.Telefon
"benim"
diyor. nereden aldın diyor.babam verdi diyo.Babam nereden aldı diyor.Parayla aldı.Parayı nereden aldı diyor cebinden veriyo.Cebine nasıl geldi diyor.adamlar verdi ya diyor.Telefondan ablayı da arıyor.Nerdesin diyor, kardeşim nerede diyor.Araba yok babam götürdü yaa diyor.Babasına öğyetmenim diyor hep.sonra bi ara baba dedi.sonrada öğyetmenim ben seni babam sanmıştım diyor.Şu an içeride oynarken bende buradan yazmaya çalışıyorum ama o kadar ağzı laf yapıyor ki maalesef yetişemiyorum.
"Ama ama öğyetmenim şimdik beni dinle"
Yine telefonla kardeşi ile konuşuyor."yatsana" diyor."Ben okudayım". Sonra kızıyor."Küstüm sana bir daha senin ablan olmayacağım" diyor.

Hangi birini yazacağımı şaşırıyorum.Çok anlamsız oldu ama keşke kelimesi kelimesine yazabilseydim.Çok muzip konuşmalar, bilmiş laflar ediyor.Bunlar biliyorum ileri de unutulacak cinsten anlar olduğu için yazmak istiyorum ben.Çocuklarımın güncesi burası, her ne kadar günlük yazamasam da.oyuncak materyallere karşı son derece ilgisiz.Rol odaklı,dramatize oyunlar daha çok ilgi alanına giriyor.Ne dersiniz minik kuzum da aktris mi olacak acaba?Şaka Şaka...şaka bir yana Bu hallerine hala inanamıyorum.Son üç yılımız da o kadar çabuk geçti ki...Cenab-ı Allah sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler versin inşaallah yavrularımıza.AMİN!..

Hiç yorum yok: