23 Ağustos 2009 Pazar

:)))

İrem kardeşini zaman zaman süslüyor.Bazen de çocuğu çok komik hallere sokuyor.Biz de gülmekten kırılıyoruz.Ne bulursa takıyor takıştırıyor. Minik de bütün kız çocukları gibi süse püse meraklı olduğu için o da durumdan hiç şikayetçi olmuyor tabii ki. İrem bana, o da ablasına özeniyor. İrem benim eşyalarımı kullanmak istiyor, o da ablasınınkileri.
İrem zaman zaman da kardeşinin saçlarını tarıyor, örüyor, tokalıyor. Bu durum bazen benim de işime yaramıyor değil yani.Çünkü herşeye bazen yetişemiyorum. Bundan bazen büyük keyif alıyor. Ufaklıkta tabii bu durumdan dolayı ablasına boyun eğince, İrem sanki oyuncak bebeğin canlısıyla oynuyor gibi hissediyorum kendimi diyor...

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

kızkardeş olmak apayrı güzel bir duygu, ben de kızkardeşimin saçlarıyla çok oynardım, bir de çeke çeke taramışım:)

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

maşallah kızlara.her ikiside halinden memnun olduğuna göre sorun yok.büyük hanım tecrübeli bir kuaför olacak bu gidişle.tabi küçük hanımda tam kokoş.