24 Temmuz 2009 Cuma

Onların Tatili de Bitti...:((


Tatil daha çok çocuklarımıza yarıyor.Uzun yıllardır hep aynı kendi yaşıt oldukları grup arkadaşları ile görüldüğü gibi resim faaliyetleri yapıyorlar, pinpon, okey oynuyorlar.İnternete giriyorlardı. Gece geç saatlere kadar havuzun karşısında, gazinonun dışında bu tür etkinlikleri olurdu.Bu arada neden mi bahsediyorum?...Tabii ki çocuklarımızın yazlıktaki faaliyetlerinden. Kendilerini eğlendirmesini çok iyi biliyorlardı.Hatta öyle de özgür

takılıyorlar ki, kesinlikte gece geç saatlere kadar eve girmek istemiyorlardı. Site güvenli olduğu için doğrusu bizimde içimiz rahat olmasına rağmen zaman zaman kontrole gidiyorduk ne yapıyorlar diye.Görüldüğü üzere hallerinden çok da memnun görünüyorlar. Tabii bu durumun tek dezavantajı kesinlikle kural tanımıyor olmaları idi. Ama neyse ki eve gelince o asiliklerini bırakıyorlar.Sanıyorum onlar da nerede nasıl hareket etmeleri gerektiğini, durumu nerede nasıl kullanılabilir olabileceğini çok iyi biliyorlar.Fotoğrafta kızım İrem ve yeğenim Didem arkadaşları ile birlikteler.

3 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ne güzel vakit geçirmişler.onlarda haklı mehtapçım.hep evde kapalı ortamdan sonra ne yapsınlar.maşallah çok tatlı hepsi.ufaklığın son halini çok merak ettim .o da çok şeker.öpüyorum hepinizi

Mehtap dedi ki...

Semracığım,
haklısın canım.Biliyorsun ben koymak istediğim halde,koyamıyorum .ufaklığı da bir ara gösteririm olmazsa.bizde sizi öpüyoruz canım.sevgilerimle.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Çocuklar tatilde doyasıya eğlensinler ne güzel.Nasıl olsa okullar açılınca yine başlayacak dersler,sınavlar vs.yeterince eve kapanacaklar.Sevgiler canım...