20 Temmuz 2009 Pazartesi

Minik Kızımın Hayatııımları...

Minik kuzum bugün mutfakta eşimle çayımızı içiyorken eşimin elinden çekiştirip oturma odasına götürdü."Babacığım gel annecilik oynayalım" diye. Evcilik oyuncaklarını koltuklara yayıp, kendince yemekler hazırlıyor ve durmadan "hayatıııım" diyerek babasına hitap ediyor.

-Hayatım ben şimdi yemek yapcam tamam mı?
-Eşim de tamam hayatım diyor.
-Hayatıııım!.. yumurta ister misin? diyor.
-İsterim hayatım oluyor, eşimin cevabı.
-Hayatıııım!...Ben dolaptayım.
-Dolapta ne yapıyorsun sen.
-Hayatım bebeğim ağlıyor,uyandı.
-hayatım uyandı kendisi.
-Hııı.
-Bak bebişim uyanmış.Şunu yediyiy misin hayatım.
-Şöööle hamham diyecek.
-Eşimde bir reklamda vardı."Hamham hamham hamham hamham" melodisini söylüyor.
-"Hadi gezmeye gidelim hayatım" deyip,babasının elinden tutup kaldırıyor ve ablasının odasına yöneliyorlar. Ağzı ile dindandon diye zil sesi çıkarıyor.Ama eşim ablasının odasından başka yöne yönlendiriyor. Çünkü ablası kitap okuyor şu an...
Oyun böyle devam ediyor...Bunlarda ileride hatırlamak istediğimiz anlardan.

1 yorum:

Asuman dedi ki...

Küçük kuzu seniiii,nelerde söylermiş öyle :)))