5 Haziran 2009 Cuma

Oluuuyyy!

Bugünler de minik kızımla İrem'ciğim evde bütünlük ve uyum sağlamaya başladılar.Sanıyorum bu da biraz minik kuzumuzun büyüdüğünün kanıtı olsa gerek. Birlikte oyun oynuyorlar ve oyuna minik kuzumuz ayak uyduruyor. Bu da irem'ciğimin hoşuna gitmeye başladı ve kardeşi ile birlikte vakit geçirmekten de keyif almaya başladı. Önceki zamanlarda hep birlikte oyun oynadığımızda bile minik kuzumuz oyunu bozuyordu ve İrem inanılmaz sinirleniyordu. Hatta çok ağır şeylerde söylüyordu.éKeşke doğmasaydın" veya "keşke seni kardeş olarak istemeseydim" diye. Bizde kızıyorduk tabii.Öyle konuşma diye. Minik kuzu da tabii ablasının ne demek istediğini tam olarak anlamadığı için doğal haline devam ediyordu.Bizde İrem'e şimdi çocuk anlamıyor ama ileride bu şekilde söylediğini anlarsa çok üzülür,kırılır sana" diyorduk İrem'e.
Ben şimdi bugünlerdeki diyaloglarına döneyim.Artık dediğim gibi birlikte vakit geçirmekten keyif alıyorlar.Birlikte oyunlar oynuyorlar, CD'de İrem'den kalma çizgi filmleri izliyorlar.Özellikle Barbie'nin serileri ve Afacan Dennis en sevdikleri çizgi filmler.İrem resim çizerken ona da kağıt kalem veriyor ve o da çiziyor.Sonra da İrem heyecanla Deren'in çizdiklerini bize getiriyor."Anne bak buna benzetmiş, şuna benzetmiş" diyor.Bizde "eeee!..öğretmeni sensin tabii ki senin gibi o da güzel resim çizecek "diyoruz.
Bugünlerde Deren'ciğimin heyecanla "oluuyyy!" demesine bayılıyoruz. Biz de bile alışkanlık oldu. "Olur"u onun gibi heyecanla söylüyoruz. "Oluuurrr!" Mesela;

-İrem "Deren saklambaç oynayalım mı?" diyor.
-Deren "Oluuuyyy!" diyor heyecanla.

İşte bu halleri de hoşumuza gittiği için yazmak istedim. Allah muhabbetlerini bozmasın inşaallah. AMİN!..

6 yorum:

yasamladans dedi ki...

kardeş kesinlikle çok öenmli çocuk için.Yalnız sıkılıyor kuzular :)Biraz da büyüyünce hem oynar hem kavga ederler ama olsun destek olacaklar birbirlerine hayat boyu..Allah bozmasın aralarını :)

kubra zeynep kara dedi ki...

aminnn:)
çocukların yeni yeni konuşma hallerine bayılıyorum:)
canım benim maşallah

TAZE NANE dedi ki...

Ah canım bu güzel muhabbetiniz daim olsun.
Sevgiler canım........

Meleğin Dünyası dedi ki...

Böyle kardeş yazılarını okuyunca üzülüyorum.Mert'e kardeş düşünmüyoruz çünkü.Acaba diyorum hep.
Mutluluğunuz daim olsun.Kardeşi olması güzel bir duygu insanın kızlarında bunun keyfine varmışlar ne güzel..

Prima Rima dedi ki...

Allah ayırmasın Allah bozmasın...yaşları ilerledikce daha ıyı anlasıcaklar daha cok sey paylasacaklar kendımden ve kardesımden bılıyorum:)

Asuman dedi ki...

Maşallah,maşallah kızlara ne güzel anlaşıyorlar annesi :))