18 Haziran 2009 Perşembe

Evcilik Oyunu...

Bu akşam abla-kardeş çok hoş evcilik oynadılar.Ben de oturup keyifle onları izledim.Ufaklık artık büyümüş ablası ile oyuna uyum sağlıyor.Ablasına anne diyor.Bebeksi mimikler takınıyor, bebeksi konuşuyor.Yalancıktan ağlıyor, ablası annesi rolünde onun ağlama nedenini anlamaya çalışıyor.Ablası yine anne rolünde yemekler yapıyor ve miniğimiz keyifle ve bebeksi tavırlarla ve iştahla yemek yeme rolleri yapıyor.Ahhh! keşke gerçekte de öyle keyifle ve bizi yormadan yeseler yaa!.Alem yaa! çok güldüm doğrusu.
Markete gittiler,alışveriş yapıyorlar.Ablası annesi rolünde "şunu alalım mı kızım", miniğimiz de "oluuuy", "bunu alalım mı", o da "oluuuy!" Daha sonra kasa da ödemeleri yapıyorlar.Bahçeye arkadaşı ile oyun oynamak için çıkıyor miniğimiz, sonra zile basıyor yalancıktan. Ağızdan zil sesi çıkarıyor. Sonra "anne oyuncaklarımı unutmuşum da" diyor.Sonra eline geçen neyse, ne denk gelirse ablasına soruyor. "Anne bu oyuncağım olsun mu" diye.Hiç sorun çıkarmıyorlar bu günlerde. Ben yine şeytan kulağına kurşun diyorum. Biraz çekimde yaptım aslında ama buraya yüklemek çok zor geliyor bana.

3 yorum:

Prima Rima dedi ki...

allah bozmasın:)

Meleğin Dünyası dedi ki...

Maaşallah.Hep böyle olsunlar:))

Asuman dedi ki...

Maşallah maşallah:)