18 Mayıs 2009 Pazartesi

Nice Nice Yaşlara Bebeğim....

Minik kuzum benim. Dün üç yaşına girdin. Sana Cenab-ı Allah'tan sağlıklı, hayırlı, uzun ömürler diliyorum. Seni çok seviyoruz. Sende bizim canımızsın. Allah'ıma şükürler olsun ki, sende ablan gibi tatlı, sevgi dolu, candan, hayat dolu güzel bir bebeksin. Hep diyoruz. Ablana o kadar benziyorsun ki, sanki İrem'i tekrar büyütüyoruz. Ama küçük olmanın verdiği tüm avantajlara da sahipsin.Çok şükür ki Cenab-ı Allah seni de bize evlat olarak nasip etti. Duygularımı nasıl anlatacağımı bilemiyorum. Daha o kadar miniksin ki. Evimizde o yaramazlıkların, üzerimizdeki hakimiyetin, inatçılığın ile küçük bir insan olduğunu bize hep hatırlatıyorsun. Ne çabuk büyüdüğüne de inanamıyorum. Daha dün gibi. Yıllar ne kadar da çabuk geçiyor. Şimdi bol bol sorular soruyorsun bize, yorumlar, şakalar yapıyorsun, muziplikler yapıyorsun. Kendi kararlarını kendin veriyorsun. İnanılmaz inatçısın. Ne yaparsak yapalım asla o inadını kırmak mümkün olmuyor. Ama bir o kadar da sevgi dolusun. Öpmekten ve öptürmekten büyük haz alıyorsun. En sevdiğin şey de bizim kucağımızda omuzumuza yanağını koyup, öylece kalmak büyük haz veriyor sana. Aynı hazzı bize de yaşatıyorsunuz.Varlığınız, o sıcak nefesiniz, o sevgi dolu yaklaşımınızdan aldığımız hazzı tarif edemeyiz asla. Mimiklerinle de şirinlikler yapıp, insanı bitiriyorsun. Ablan ve sen bizim sevgi ve hayat kaynağımızsın. Cenab-ı Allahım tüm evlatlarla birlikte sizlere de sağlıklı, hayırlı, uzun ömürler versin. Umarım hayatta başarılı da olursunuz. Kendinize, vatanınıza, milletinize,tüm sevdiklerinizle hayırlı, verimli işler yaparsınız. Benim Rabbimden dileğim, sağlıkla, hayırlısı ile uzun ömürler versin ve güzel, başarılı bir yaşam süresiniz.İnançlı, hayırlı, sevgi dolu, azimli, kararlı insanlar olmanız dileğimdir. Nice nice yaşlara sağlıkla, hayırlısı ile inşaallah, canım kızım benim.Seni çok ama çokkkkkkk......seviyoruz...

11 yorum:

SMİLENA dedi ki...

nice güzel yıllara.sağlıklı ve güzel günler onun olsun.o melek yüzünde hiç eksik olmasın gülücükler.
çok çok öpüyorum.
berkeyle yaşıtlarmış demek ki..

mehtap dedi ki...

Semracığım çok teşekkür ediyorum canım.Hepimizin evlatlarına inşaallah.Berkeyle yaşıt olduklarını tahmin etmiştim zaten.Bizde sizi çok öpüyoruz.sevgilerimle.

şirinem dedi ki...

Daha nice sağlıklı mutlu seneler inşallah evlatlarına canım sizleride Allah başlarından eksik etmesin herşey gönlünüzce olsun

Prima Rima dedi ki...

Nice güzel yaşları olsun kutluyorum:)

yasamladans dedi ki...

nice yıllar diliyorum...Sağlıklı,mutlu..Gülücüklerle dolu ve hep sevdikleriyle...Öpüyorum güzel yanaklarından...

Tabiat Ana dedi ki...

mutlu sağlıklı uzun bir yaşam diliyorum kuzuya

Asuman dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun tatlı kızımın.Allah sağlıklı,mutlu nice yıllarını göstermeyi nasip etsin canım.

Cocukla Cocuk dedi ki...

doğum günü kutlu olsun kızının, nice nice mutlu sağlıklı uzun yıllar birlikte olun inşallah

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

nice yıllara cnmm allah bagıslasıın.ben de bloguma beklerşmmm

kubra zeynep kara dedi ki...

anneciğinle babacığınla nice yıllara canım benim

Mehtap dedi ki...

Sevgili Blog arkadaşlarım, güzel temennileriniz ve değerli yorumlarınız için teşekkür ediyorum.sevgilerimle.