11 Mayıs 2009 Pazartesi

Duygusal Kızımdan Annesine...

İrem'ciğimin doğum günüm için sitemizin kırtasiyesinden aldığı hatıra defteri.Annem bloğuna yazdıklarını buraya da yazsın diye.
Bende bunu birbirimize olan duygularımızı yazmak için kullanalım dedim. Mesela ilk açılışı sen yaparsın. Bana bir şiir yazarsın dediğimde anneler günü için bu şiiri bana yazmış. Gerçekten çok duygusal, sevgi dolu yavrum benim. Bu yönünü gerçekten çok seviyoruz.
Anneler Günü
Bir güneş doğuyor,
Evimin içinde.
Uğraşıyorum beni
Görsün diye.
Yanağından öpüyorum durmadan,
Doymak için.
Onu seviyorum.
Okulda hasret kalıyorum.
Anne anne burdayım,
Sana sarılınca ben
Sevgi ile doluyorum.
Bazen ağlıyorum.
Seni çok seviyorum.

Canım kızım İrem'ciğimin anneler günü için yazdığı, benimde çok duygulandığım şiir. Ancak en son mısrasında "bazende ağlıyorum" kısmına takılıp, "neden ağlıyorsun kızım" dediğimde "duygulanıyorum" dedi ve gözleri doldu yavrumun. Benim de aynı şekilde tabii.

10 yorum:

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

canım benim çok duygusal bir çocuk maşallah.ama şiirde gerçekten gözleri dolduracak cinsten.Güzel kızım bahtın açık olsun.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Çok güzel bir şiir yazmış kızın.Ne kadar duygusal.Herşey çocuk kalbi gibi olabilse keşke....

şirinem dedi ki...

kıyamam ben ona çok güzel bir şiir olmuş aferim ona :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

ah canım benim:)) ne kadar duygusal ...cok guzel olmuş şiiri...tebrik ediyorum öpüyorum yanaklarından

mehtap dedi ki...

Sevgili Ceydacığım,
kusura bakmayın hemen dönemiyorum.Çok teşekkür ediyorum canım güzel temenniler in için herkesin bahtı açık olsun yavrularımızla birlikte.AMİN.Çok öpüyorum seni.

mehtap dedi ki...

Sevgili Meleğin dünyası,
Çok haklısın gerçekten herşey çocuk kalbi gibi olsa gerçekten.Çok teşekkür ediyorum canım değerli yorumlarınız için.sevgiler.

mehtap dedi ki...

teşekkür ediyoruz şirinem.sevgilerimizle.

mehtap dedi ki...

Teşekkür ediyoruz sevgili çocukla çocuk.Bizde sizleri çok öpüyoruz.

ayliz dedi ki...

ne kadarda anlamlı bir hediye şiiride bir o kadar anlam duygu yüklü.
canım ALLAH yavrularımızı bizden ayrmasın acılarını göstermesin.


hep sevgiyle neşeyle huzrla kalmanız dileğiyle

Prima Rima dedi ki...

Çok güzel bir şiir yazmıs...Hep böyle olsun inşallah hep sevgı dolu ve sevgısını bellı edebılen bırı olarak.