9 Mayıs 2009 Cumartesi

Anneciğim...

Sabahları öpüp uyandırırsın
Kalbimi sevinçten çıldırtırsın,
Seni seviyorum,Seni seviyorum.
Hayatım boyunca tek sevdiğim annem sensin,
Canım annem, canım benim,
Senin melek olduğunu öğrendim.

Pembe düşten uyanmış,
Gözleri sevinçten yaşlanmış,
Bir damla gözyaşı,
Kalbimin sevinç taşı.

İremciğimin anneler günü için yazmış olduğu şiirmiş.

Bu şiirde canım kızımın arşivinden yine.Yarın bana bir süprizi olacaktır ama. Yakın zamanda şiirlerini yazarkende kafiye uyumu olsun diye böyle değişik cümleler kurduğunu öğrendim kendisinden. Yani canım benim uyakları da önemsiyormuş.

7 yorum:

Paşa dedi ki...

anneler günün kutlu olsun ne güzel bak hemde kafiyeli şiir:)

mehtap dedi ki...

Sevgili Paşanın annesi çok teşekkür ediyorum canım.Seninde anneler günün kutlu olsun.yavrunla birlikte sağlıklı,uzun,hayırlı ömürler diliyorum canım.

mehbup dedi ki...

Anneler gününüz kutlu olsun.Sevgi ve sağlıcakla kalın.

GAMZELİ ANNE dedi ki...

Anneler günü kutlu olsun:)

GAMZELİ ANNE dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun:)

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

anneler günün kutlu olsun.evlatlarınla sağlıklı,mutlu uzun ömürler olsun inşallah.Ne güzel şiirmiş bir anne için çok onur verici.daim olsun

Seher Ozturk dedi ki...

Benim İremciğim de bana böyle şiirler yazacak mı acaba? çok güzel en çok da "benim en sevdiğim annemsin" lafını beğendim :)anneler gününüz kutlu olsun...