7 Mayıs 2009 Perşembe

2 Yıl 11 Ay 20 Gün...

Minik kızımın 3 yaşına girmesine de az bir zaman kaldı. Ama o kadar tatlı ki.Biz hapşırdığımız zaman "çok yaşa" demeyi hiç ihmal etmez veya biz, o hapşırdığı zaman "çok yaşa bebeğim" dediğimizde "sende gör" demeyi de. Malum miniğim geçen hafta hastaydı. Doktora gittik. İlaçlar kullandık. İyileşti ama arada hafif öksürük de oluyor. Dün kardeşimler bizdeydi. Deren'ciğim öksürdü. Kardeşim de "bebeğim çok yaşa" dedi. Canım benim "dayıcığım ben hapşırmadım ki, öksürdüm" dedi. Yani hapşırma ile öksürmeyi bile ayırt edebilmesine şaşırdım doğrusu ben.Artık herşeyin farkında canım benim. Dayısı da "olsun bebeğim sen yine de çok yaşa emi" dedi. Öyle deyince sustu. Cevap vermedi dayısına.İlginç kelimeleri o kadar yerinde kullanıyor ki, şaşırırıp kalıyoruz. Dediğim gibi üç yaş itibari ile artık herşeyi konuşup, anlatabiliyor yavrum. Bununla birlikte, artık o da kendi kararlarını kendisi vermeye başladı. Onu değil, bunu giyeceğim. Şunu yapacağım, bunu yapacağım diye ayak diremeye ve bu konuda inatlaşmaya, bu konuda ne yaparsak yapalım o inadını kırmamıza müsaade etmemeye başladı. Evdeki hakimiyeti de ele geçirdi. Ablayı da inanılmaz çıldırtıyor bu halleri ile...:))

3 yorum:

Paşa dedi ki...

geçmişler olsun böyle halleride başka tatlı oluyor dimi..hele çok yaşa demeyi unuttuğumuzda da neden demedin diye hatırlatmaları yokmu?

yasamladans dedi ki...

maşallah bu kuzular çok zekiler..allaha nazarlardan korusun onları..Çok geçmiş olsun bu arada :)

GüLCaN dedi ki...

kızlar daha bi erken konuşuyorlar sanırım. ne tatlıdır şimdi o konuşmalar. maşallah :)