13 Nisan 2009 Pazartesi

Kızımdan Annesine, Annesinden Kızına...

Canım Annem
.

Canım Annem
Sabahları öperek hoşçakal diyordun,
Gözlerin ışık saçıyor geziyorsun.
Seni seviyorum anneciğim,
Salladın beşik, beşik.

İyi, güzel,bembeyaz yüreğin var,
Temiz ellerin, al yanakların var.
Biricik annem,
Sen ve ben.

Bu şiirde geçen yıl anneler gününde Canım Kızım İrem'imin bana yazmış olduğu şiir.
Canım Kızım
CANIM KIZIM



CANIM KIZIM
Sevgi deryasında yüzen bebeğim,
Ömrüm boyunca seni seveceğim,
Sen bize hayat, sen bize cansın,
Gülen yüzün hiçbir zaman solmasın.

Tabii bende kendi duygularımı 4 mısralık dizelerde kızım için dile getirmeye çalıştım.

8 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun...

GeCe dedi ki...

ne güzel şiirler aferin kızına

şirinem dedi ki...

oy oy ne güzel bu şiirler anne kız duygularınızı dökmüşsünüz benim cadımda bana böyle şiirler küçük notlar yazıyor anneciğim senbi çok seviyorum diye Allah sağlıklı uzun ömürler versin cümlemizin evladına

Paşa dedi ki...

bak sen duygusal kızına aferin ne güzel yazmış...tabi sende annesi:)

mehtap dedi ki...

teşekkürler taze nane.sizlerinde mutluluğu daim olsun sevgilerimle.

mehtap dedi ki...

Sevgili gece
teşekkür ediyorum canım.sevgiyle kal.

mehtap dedi ki...

Amin Şirineciğim
irem'de çok sık yapar.mektuplar, elinde çizdiği kağıtlarda duygularınını anlatan hediye notlar.Çok şekerler değil mi?sevgiler.kızını ve seni çok öpüyorum.

mehtap dedi ki...

Sevgili Paşanın annesi,saol canım.Bizde Paşaya bayılıyoruz yaa!onu okumak da öyle keyifli ki.Okula başlasın kimbilir o neler yapacak daha.Sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler diliyorum tüm yavrularımıza.sevgiyle kalınız.öpüyoruz sizi de.