1 Nisan 2009 Çarşamba

İrem'in Şiiri...

Öğretmenler gününde kızım öğretmeni için şiir yazmıştı. Bende burada yayınlamak için almış ve saklamıştım ama daha sonra nereye koyduğumu hatırlayamadığım. Ancak yeni elime geçti. Aslında kızlarımın bloğunu amacına yönelik kullanamıyorum. Sıcağı sıcağına resim çekemiyorum. Ya da yazamıyorum. Bilgisayara yazamazsam bile elimde not defteri ve kalem bulundurup o an onu bari yapabilsem çok iyi olur ama işte benimde özürüm bu. Neyse şiiri yeniden kaybetmemek için burada arşivlemek adına yayınlıyorum.

Öğretmenim
Sabah uyandım okula geldim,
Günaydın öğretmenim,
ABC' yi senden öğrendim,
Teşekkürler öğretmenim.

Gül gibi,
Çiçek gibi,
Sizi çok severim,
Canım Öğretmenim.

İREM

6 yorum:

GeCe dedi ki...

maşallah ireme şiir yalın ama içten bir şiir olmuş aferin ona

PaNDoRa dedi ki...

Merhaba Mehtapcığım.

İremin öğretmenini ne kadar çok sevdiğini ifade ediyor bu şiir, geleceğin şairi mi olacak yoksa İrem'cik. Tebrik ediyorum güzel kızını, başarılar diliyorum canım. Öpüyorum çok sevgiler...

Paşa dedi ki...

aferin ona ne güsel yazmış..

mehtap dedi ki...

Sevgili Gece,
İrem ilkokul dördüncü sınıfa gidiyor.dediğin gibi yalın ve içten yazmış değil mi?sevgiler canım.

merhaba pandora,
İrem'de bizde öğretmenini seviyoruz gerçekten.Öğretmenine olan hislerini aktarmış.İlerisini bilemeyiz tabii, onu zaman gösterecek.İnşaallah öyle bir kabiliyete de sahip olur.teşekkür ediyorum.bizde sizi öpüyoruz.sevgiler.

Sevgili Paşa,
teşekkür ediyoruz.Beğendiğinize sevindik.sevgilerimizi gönderiyoruz.

Cocukla Cocuk dedi ki...

ne güzel bir şiir yazmış...tebrikler İrem çok öpüyoruz seni..başarıların daim olsun:)

Prima Rima dedi ki...

Gayet başarılı :)