29 Nisan 2009 Çarşamba

Fasulyenin Macerası...:)))

Canım kızım benim fasulye yetiştiriyor.Bol resimlerle sizinle de paylaşmak istedim. Günbe gün büyüdüğünü görmek beni bile müthiş heyecanlandırdı ki, İrem'in heyecanını tahmin edersiniz artık.
Hergün onları sulamış. Sulamış diyorum, çünkü ben işte iken kendisi fasulye yetiştirmeye karar vermiş. Evimizin Allah'a şükür her köşesi güneş aldığı için, sabah öğlen güneşin yönüne göre camdan cama yer değiştirmiş. Büyük sorumluluk doğrusu.

Ben önce öğretmeninin ödev olarak verdiğini düşünmüştüm. Öyle de değilmiş. Ama daha sonra okula götürüp öğretmenine de göstermiş. Öğretmeninin de çok hoşuna gitmiş.
Sabah kalktığımızda hergün hızla büyüdüğüne şahit olduk. Çok çabuk büyüdüler.
Bundan sonrası daha da heyecanlı. Aslında kıyamadım da. Keşke bahçemiz olsaydı da oraya toprağa ekseydik bu kadar emekten sonra. İrem'e "tatile yakın da böyle yetiştir. Anneannene giderken götürürüz. Anneannenlerin yazlıktaki evlerinin bahçesine ekeriz" dedim."Tamam" dedi.
Çocukken hatırlıyorum. Bende böyle birşey yapmıştım ama benim yetiştirdiğim fasulye bu kadar güzel büyümemişti ki.
Bu da yapraklarını vermiş hali ile. Bu resimleri bilgisayara yükledikten birgün sonra daha da büyümüştü.Mübarek sanki toprakta yetişiyor. Onunda resmini çekmiştim ama bu resimleri öncesinden yayına koymak için aldığımdan bu yazıya yetiştiremedim.Son halini de belki yayınlarım duruma göre artık. Bu yazıya ne başlık koysam acaba.Bir fasulyenin Günlüğü diyelim mi? Yok. Yokkk! Bir Fasulyenin Macerası!...Evet!..Bu!..

12 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ay nekadar güzel resimler.her gün çekmişsin.aferin .nerden aklına gelmeş.bende çocukluğuma gittim.ne tatlı bir heyecan.efeye deyaptırıcam.bayılacak.
çok öpüyorum sizi...

Asuman dedi ki...

Evet evet hatırladım bizde bir zamnalr ödev için yapmıştık bunu.Ama İrem'in kendi kendine düşünüp yetiştirmesi çok hoş ...Bir saksıya dikseniz fasülyeyi nasıl olur acaba Mehtapcım?

Cocukla Cocuk dedi ki...

her sene biz de yaparız bu işi, çok çabuk buyumesi cok sevindiriyor cocukları

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

nekadar güzel büyümüş.bizde yapmıştık ama hiç bukadar büyümemişti.
demekki bizim ki ödev olduğundan fasulyecik anlıyordu zoraki yetiştirdiğimizi.bak keyiften ve severek yapınca nasılda büyüyüp yaprak veriyor:)

MoonSun dedi ki...

Kocaman olmus fasulyeler :))

Prima Rima dedi ki...

İnanamıyorum hiç bu kadar güzel buyuyenını görmemişdim inanki ben kac kere denedım ohooo...ama hepsınde bı aksılık olmusdu senın kızın bu fasulyeye sevgıde katmıs belliki:)

GüLCaN dedi ki...

ben de çocukken yapmıştım ama hiç bu kadar büyümemişti. sizin ki ne güzel öyle kocaman olmuş. bence saksıya dikin şimdilik. ziyan olmasın yazık. İrem'e de kocaman bi aferin ne güzel ilgilenmiş. sorumluluk sahibi bi kız belli ki.. :)

şirinem dedi ki...

ay ne güzel çekmişsin fotograflarını bizde yapmıştık böyle bir ödev sonrada bahçeye diktik fasulyelerimizi çok zevkliydi büyümesini beklemek

ayliz dedi ki...

eskiden bende yetiştirmiştim.ilkokula gidrkendi sanırım.anılarım depreşti bende her an bakardım büyüdümü diye.

GeCe dedi ki...

çok güzel büyümüş kızına da maşallah ne iyi akıl etmöiş kendi başına kimse brşey demeden yapması güzel

уαѕємiη dedi ki...

işin içine sevgi de girince bunlar daha bi hızlı büyümüş sankii

aferin akıllı bıdığaa

sevgilerr...

Paşa dedi ki...

resimler süper bir zamanlar bende yetiştirmiştim evevt...