1 Nisan 2009 Çarşamba

Deren'imin Hemsile Oyunu...

Derenim bugünlerde yeni oyunlarda öğrendi. Şimdi bu oyunlarından bazılarını yazacağım.
Oyun 1.
Ellerini birleştiriyor ve sizinde ellerinizi birleştirmenizi istiyor ve eller birbirlerine değdirilerek,
Aynen kendi dilince yazacağım kuzucuğumun;
Hemsile deldi (Hemşire geldi demek istiyor)
Hemsile deldi
Hemsile deldi.....
Bu hemsile deldi bayağı biii uzuyor. Çünkü bu arada da yüzünüze bakıyor muzip muzip gülerek. Yani şaşırtmaca yapıyor. Siz hala hemsile deldiye devam edeceğiz diye düşünüyorken birden işaret parmağının birini diğer avuç içine batırıyor ve
Cııııs
diyor. Yani hemşireler iğne yapıyorlar ya onu sembolize ediyor sanıyorum.
suuus
diyor.İşaret parmağını dudaklarına götürüyor.
Sonra da bir elini omzuna çapraz, diğer elini de diğer omzuna çapraz koyarken de,
Anne-baba-abla
Şimşek de ağla
diyerek o minik elinin parmak uçlarının iç kısmını öpüp
Adda
demesi beni bitiriyor. En çok bu elinin parmak uçlarını öpüp adda demesine bayılıyorum. Canım Benim...

Oyunu çocuklarınıza öğretmek isterseniz diye tekerleme kısmını kırmızı yazdım. Burada yazdıklarımızın aynı zamanda birbirimize de katkısı olduğu düşüncesi ile paylaşmak amacım.

4 yorum:

yasamladans dedi ki...

çok şeker ya..onları izlemek dünyanın en güzel olayı..Oyunları da çok ilginç oluyor kendince oyunlar türetiyorlar.Allah nazarlardan korusun..Maşallah..öpüyorum canım..sevgiler..

Güneş dedi ki...

Çok tatlı, ne güzel oyun yapmış..

şirinem dedi ki...

canım benim ne güzle ya dünyanın kötülüğünden stresten üzüntüden uzaktalar şimdilik onlarla olmak insana huzur veriyor.


Sabır ve sevgilerin birleştiği Dostlukların daha çok büyüdüğü Belki yorgun belki yoğun Yinede mutlu ve umutlu Güzellikler dolu günler Seninle Olsun

Asuman dedi ki...

Çok tatlı ya,maşallah kuzuma:)