5 Nisan 2009 Pazar

Büyüyorum, eğleniyorum, öğreniyorum etkinliğinde şimdiye kadar birşeyler paylaşmak nasip olmadı. Şimdi etkinliğin konusu taşıtlarmış. Benim de yakın zaman da trafikde seyrederken minik kızımla ilgili diyaloglarım aklıma geldi. Sabah akşam minik kızımla birlikte trafiğe çıkıyoruz. Birgün akşam miniğimi aldım. Gidiyoruz. Kırmızı ışık yandı durduk.Önümüzde bir araba daha var. Kızım "önümüzden çekilsene be kardesim" dedi. Şok oldum.Y ani öyle bir cümleyi nereden öğrenmiş diye şaşırdım kaldım. Sonra öğrendim ki erkek yeğenimle araba oyunları da oynamışlar galiba. "Halacığım ben söylüyorum" dedi. Öyle söyleyince mesele anlaşıldı. Bende "anneciğim biz o arabadan dolayı durmadık. Bak şuradaki ışıkta kırmızı yandığı için durduk" dedim. "Durmazsak diğer arabalar bize çarpar" dedim.

5 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ah canım neler söyliyorlar ara sıra ben de şaşırıyorum.
ne duysalar hemen kapıyorlar.

Cocukla Cocuk dedi ki...

ne laflar cıkıyor bu miniklerden:))

GüLCaN dedi ki...

işte konuyla ilgili bir diyalog.. :) o da aktivite sayılır.. artık yaptınız açılışı.. yeni beö aktiviteleri de bekleriz :)

Prima Rima dedi ki...

haha ilerde araba kullanırsa asabi olacak bellıkı :)

mehtap dedi ki...

Sevgili Smilena'm,
aynen öyle valla.


Sevgili çocukla çocuk,
Evet gerçekten şaşırıyorum bende.

Sevgili Gülcan,
aslında aktiviteler çok da.Canım burada paylaşmaya fırsat kalmıyor.Araya başka şeyler giriyor veya unutuluyor işte.Yeni aktiviteler için inşaallah diyorum.teşekkürler.

Sevgili Ebrucuğum,
hiç sanmıyorum canım.Onu sadece oyun yapmışlar.