10 Nisan 2009 Cuma

Bizi Hiç Üzmez Kızımız..:)))

"Ben sizi üzmüyom de mi anne. Bebekken üzüyodum de mi. Ama simdi üzmüyoooom".
Kafasını iki yana sallayarak söylüyor. Dudaklarını öne uzatarak şımarıkça. O mimikler bizi bitiriyor tabii. "Ben büyüdüm artık abla odum yaaa."
"Bizde yaaa tabii tabii sen bizi üzermisin hiç. Az önce yaptığın yaramazlık neydi?"
"Hayıl ben üzmüyoom."
Sabahta ablasının boya çantasını aldı yanına.
"Ben okula didiyoom. Öğyetmen beni çağırdı yaaa!."
Peki o çantayı ne yapacaksın.
"Ödev yapıcam. Ben artık büyüdüm."
"Peki öğretmenin adı ne?" diye sordum.
"Bimiyoooom.... Öğyetmen, öğyetmen"
"Olur mu o öğretmenin de adı var. Sonra büyüyünce sen ne olacaksın?" diyorum.
"Bimiyooom."
Meslekleri tanımadığı için
"doktor mu olacaksın, öğretmen mi?" dedim.
"Öğyetmen olacağım" dedi.
"O zaman sana Deren Öğretmen diyecekler " dedim.

4 yorum:

sermoon dedi ki...

ne kadar tatli cevaplar oyle...Allah bagislasin :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

coook sekersin prenses maaşallah:))

GeCe dedi ki...

maşallah ne tatlı konuşuyor

Asuman dedi ki...

Bak sen şu tatlı cadıya,neler debilirmiş:)Bizim kızda yaramazlık yaptığında beni görünce direk beni çok üzüyosun,beni çok üzüyosun demeye başlıyo.Ben her seferinde böyle diyorum ya,benden önce söylüyor :))