23 Mart 2009 Pazartesi

Deren'im de Büyümüş...

Son günlerde kızlarımla ilgili bloğuma birşeyler yazamıyorum.Aslında o kadar çok güzel şeyler yaşıyoruz ve daha çok gelişmeler var ki, ancak sıcağı sıcağına aktaramadığım için daha sonrasında da unuttuğum için yazacak birşeyler bulamıyorum bu yüzden.

İrem'ciğimin nasıl büyüdüğü ile ilgili birşeyler yazmıştım. Ancak Deren'ciğime henüz fırsat olmadığı için yazamadım. Bebeğim şu an 2 yıl 10 aylık.Artık herşeyi konuşuyor.İlginç yorumlar, ilginç fikirler, bizi şaşırtan davranışlarla gerçekten büyümüş benim minişim diyoruz. Bu günlerde defalarca "anneee ben seni seviyooom" ya da biz severken falan "annee ben seni üzmüyoom de mi?" oluyor. O kadar tatlı, sevgi dolu, içten, bir o kadar da muzur ki benim tatlım. Allah herkesin yavrusuyla birlikte sağlıklı, hayırlı, uzun ömürler versin. Bebekliğinde çok sakin, uysal bir bebekti.Görenler de ne kadar sakin ve huzurlu bir bebek derdi. Kucağımızda sakin, keyifli, sessiz sessiz etrafını izlerdi. Yaz çocuğu olduğu içinde incecik bodylerle o sakin görünümün yanında sevimliliği, bebeksi güzelliği daha da bir dikkat çekiciydi. O sene tatil yapamayacağımızı düşündüğümüz halde en rahat tatil ve yazımızı da geçirmiştik. İrem' e nazaran Deren' i daha rahat büyüttük. Deren İrem'e göre daha şanslı idi. Birlikte 6,5 ay geçirdik. Ek gıdalara geçince annemlerde yazlıktan geldiğinden ben işe başladım. Her anın tadını çıkardık. İrem' de kardeşinin varlığından son derece hoşnut idi. Ama ne zaman büyüdü, ilgi ve alakayıüzerine toplamaya başladı, hakimiyeti ele geçirmeye başladı, o zaman ablasının kıskançlıkları kendini göstermeye başladı. Hala da abla ile didişip dururlar. Ablasına pek rahat verdiği de söylenemez. İrem beni örnek alıyor, minişimiz de ablayı. Ablasının eşyalarını kullanmak istiyor. Onun kitaplarını, defterlerini, kalemlerini, giysilerini, gitarını hepsini de ele geçirmeye çalışıyor. Ona da ablasının sahip olduğu şeylerin Junierını almaya çalışsak da dönüp yüzlerine bile bakmıyor. Bazı konuşmaları hala kendi bebeksi dilince anlatsa da, artık o kadar güzel konuşuyor ki, bazen söylediği şeylerle bizi bile şaşırtıyor. Aslında o şaşkınlığımız anında eşime de bu tam yazmalık diyorum ama sıcağı sıcağına yazamadığım da da unutup kalıyorum. Aklıma gelirse de ilk fırsatta yazacağım. Bu arada bazı tekerlemeler, şarkılar da öğrenmiş onları da söylüyor. Sayı sayıyor...

8 yorum:

SMİLENA dedi ki...

canım benimkiler de çok didişiyor.ve hep küçüğü suçlu.küçük olunca da aman yapma annecim diyorus.o da bu safer alınıyor.işimiz zor biraz büyüseler çok iyi arkadaş olucaklar ama işte hemen olmuyor..
sevgilerle

mehtap dedi ki...

Semracığım bunlar sanıyorum olağan süreçler.biraz sabır gerekiyor sanıyorum.Canları sağolsun.Hepimizin çocuklarına sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler versin cenab-ı Allah.sevgiler.

şirinem dedi ki...

Allah sağlıklı uzun ömürler versin en güzel ki kardeşi varda arada tatlı tatlı didişiyorlar benim cadım tek çocuk ve bunlara bile okadar özlem duyuyor ki :) arada olur böyle şeyler hepsi geçici

GeCe dedi ki...

ne güzel yazmışsın allah bana da nasip eder inşallah böyle yazılar alttaki resime de çok güldüm çok bilmiş bu kızlar canım

mehtap dedi ki...

sevgili şirinem seninde kızınla ilgili daha ayrıntılı yazılarını bekleriz.Kardeş çok önemli.imkan varsa düşünün derim.Ama çalışıyorsanız çok zor oluyor tabii.sevgilerimle.

mehtap dedi ki...

Sevgili Gece Allah gönlüne göre versin inşaallah.İnşaallah sana da nasip olur canım.Sen şimdi bu özlemi yeğenlerinde gideriyorsun.Biz de keyifle takip ederiz o zaman seni ve bebişini.sevgilerimi yolluyorum.

eviminnuru dedi ki...

bende de iki oğlan var babalarıyla beraber üç çocuk yetiştiriyorum vallahi işimiz zor

Prima Rima dedi ki...

Allah herkesin yavrusuyla birlikte sağlıklı, hayırlı, uzun ömürler versin demişsin ya bende en kocamanından amiin diyorum.