11 Şubat 2009 Çarşamba

Yaş Problemi...:)))

Daha dün gibi hatırlıyorum İrem'in doğduğu günü... Evet dün gibi. Dile kolay 10 yıl gibi bir dün. Yani 10 yıl=Dün gibi. Sanki 4. sınıf öğrencisine sorulmuş basit bir yaş problemi gibi...Aslında cevap hey aynı.Evet dün gibi. Haaa! Bu arada İrem'im 4. sınıfa gidiyor. Ama onun çözdüğü problemler;baba ile kızlarının bugünkü yaşlarının toplamı şu kadar, 10 yıl sonra yaşlarının toplamı ne olur tarzından. Demek istediğim hayat, bir matematik problemi gibi. Hayatın çarpanları, bölenleri, artısı, eksisi, çapı, çevresi formüle edilmiş zaten. Onun için 10 yıl=Dün gibi diyebiliyorum belki de. Yine düşünüyorum da 1 idim, 2 oldum. 2 idim 3 oldum. 3 idim 4 oldum. Yani; ben, eşim, büyük kızım İrem ve küçük kızım Deren. Hepsi bu kadar. Deren'de bir kaç gün önce doğmuş gibi sanki. Daha dün kaşık mamaları yemiyor muydu? Daha dün örümceğinde koşuştur muyormuydu? Vay be! Neredeyse 3 yıl bitecek. Mayısta o da 3 yaşını dolduracak. Al sana bir matematik sorusu daha. Abla ile kardeşinin bugünkü yaşları toplamı 13 tür. 10 yıl sonra ( Allah'ın izniyle tabi ki) yaşlarının toplamı ne olacak? Cevap çok basit. Dün gibi....
İşte böyle dostlarım...Çocuklar; ebebeynlerin duygularını, düşüncelerini tek kalemde yazdırıveriyorlar. Bizlere hayatın formülünü daha doğrusu matematiğini öğretiveriyorlar. Çünkü onlar büyüyorlar, büyüyorlar, büyüyorlar!
Ama unutmamak gerekir ki çocuklarımız dünyamızın süsüdür. Çocuklarımız gözümüzün nurudur. Onları çok seviyoruz. Seviyoruz. Seviyoruz...

1 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Ben de sık sık düşünürüm Mehtapcım.Ne çabuk geçti zaman.Kızlarımdan önce nasıl yaşıyormuşum bilmem....