12 Şubat 2009 Perşembe

Minik Kızımdan İnciler..:)))

Dün alışverişe gittiğimizde minik kızımı da bu sefer yanımızda götürdük. Genelde anneanneye bırakıyorduk. Biz alacaklarımızı beğenmeye çalışıyorken Bebeğim, minik galatasaraylı bir bodyi "anne bunu bana al" diye getirdi. Bende "aaa! bu Galatasaray armalı bir body" dedim. Sonra da "sen Galatasaraylımısın. Ama bu sana çok küçük. Onu minik bebişler giyiyor. Sana olmaz" dedim ve elinden almama hiç itiraz etmedi. Ben de aldım yerine koydum. İşimizi bitirip arabaya bindikten sonra Durduk yerde "anne Galatasayay ney demek" diyerek beni şaşırttı. Ben de anlamaz ve o konu orada kapanır diye düşünmüştüm ama yavrumun aklına takılmış ki, o kadar zamandan sonra bana sorması açıkçası şaşırttı beni. Yani bütün işlerimiz bitip arabaya binip evimize giderken, sanki uygun zamanı bekliyormuş da, orada sormasının sırası değilmiş gibi bir durumla karşı karşıya kalmış oldum bende. Tabii açıklamasını da yaptım ama ne derece anladı bilemiyorum. Hani "televizyon da top oynuyorlar da, baban da sevredip goool diyor ya, işte o demek" dedim. Bilmiyorum daha başka nasıl anlatabilirdim. İlk aklıma gelen bu oldu.

Dün de bebeğimle yine merdivenlerden inerken elimden tuttu. "Bebişler anneleyinin eliyden tutay de miii anne? dedi. Normalde kesinlikte tutturmaz ve "ben büydüm büydüm, abla odum, bilomusun?" der. "Biloomusun" ve "de mi" kelimemiz çok sık tekrarlanır. Hemen hemen her konuşmasının arkasından uygun olanı hangisi ise onu mutlaka ilave eder."Demi" kelimesi aynı zamanda kendini tasdikletmek oluyor. Bizde "tabii kızım, eveet kızım" diyoruz doğal olarak. "Bilomusun" da da bilgiçlik taslıyor aklı sıra.

5 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Çok şirin maşallah.
Sevgiler......

ipek aral kişioğlu dedi ki...

Merhaba,

Ben de minik Yaprak'ımın da Deren gibi "demi" diyerek kendisini onaylatacağı günleri özlemle bekliyorum.

Bu aqrada size bir sürprizimiz var. Gerçi Asuman'da size ödülünü verdi herhalde ama iki ödülden birşey çıkmaz :)

Lütfen Minik Yaprak'ın Günlüğü blogumuza uğrayın.

Sevgilerimizle,

İpek & Yaprak

Asuman dedi ki...

Kız ben seni yerim kız..:)Büyümüş de küçülmüş annesi:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

tam cimcime:)))Allah bağışlasın

mehtap dedi ki...

benim de iki oğlum var,biri fenerbahçe der,biri galatasaray der..Allah evladınıza uzun ömürler versin..