2 Şubat 2009 Pazartesi

DEE Mİ Baba!..:)))

Küçük kızım Deren son günlerde kurduğu cümleleri öyle pekiştiriyor ki inanılmaz hoşuma gidiyor. "Ben seni üzmüyom de mi baba; TV'de gördüğü bebeğe: Bu bebek büyücek de mi, baba, ben de öyleydim, artık büyüdüm de mi baba, sen tıyaş oldun de mi baba" gibi. O kadar tatlı, o kadar doğal, o kadar içten ve saf söylüyor ki sadece size, ona: "evet kızım", "evet kızım" demek ve o tatlılığı doyasıya yaşamak kalıyor. Ne kadar da şirin oluyorlar... Ama o kadar da çabuk büyüyüveriyorlar. Doğduğu günü dün gibi hatırlıyorum.
Ya büyük kızım ! O çoktan büyüdü bile. Her şey dün gibi, peş peşe sıralanan bir kaç ay gibi. Oysa ne çabuk geçti yıllar. Bazen ona bakıp dalıp gidiyorum. "Bu benim küçük kızım mıydı!" diye kendi kendime soruyorum. Çimen gözleri, muzur bakışıyla "evet baba o bendim" diyiveriyor. İlk üç aylık hali, gazlı geceleri, üç yaşına gelişi, ilk kreşe başlayışı, anaokulu, okul heyecanı, ilk kamera çekimleri evet hepsi an gibi, dün gibi... Deren'de de aynı duygular. Aynı hisler. İrem yeniden büyüyor sanki.....
Geçenlerde albümlere baktım. Her şey gerçek bir düş, gerçek bir masalmış gibi geldi. İç çektim kendi kendime. Her şey an gibi akıp geçmişken, bizler de geçmişiz sanki. Resimlerde çok değiştiğimi fark ettim. Galiba çocukları büyütürken kendimizin farkına varmıyoruz. Daha dün çocuktum, bu gün ise çocuklarımın çocukluğunu anlatıyorum. Muzurluklarını, tatlılıklarını yazıyorum. Hayat böyle bir şey demek. An gibi, çocuk gibi, çocukluğum gibi, çocuklarımız gibi.
"De mi baba" diyen minik dudaklar, duygu deryamızda nasıl da bir derinlik oluşturdu. Onları çok seviyorum. Onlar doyunca doyuyorum, onlar uyuyunca uyuyorum, onlar hastalanınca hastalanıyorum ve onları her geçen gün daha da çok ama çok seviyorum.... "De mi kızım!"

15 yorum:

mehtap dedi ki...

Aşkım ne güzel yazmışsın.Okurken hem tebessüm ettim, hem de duygulandım.Evet daha dün gibi herşey.Hayat işte onu durduramıyoruz.Bize de Cenab_ı Allah'ın izni ile bu günlerimizi doya doya yaşamak kalıyor.Allah kızlarımıza cümlesinin yavrularıyla birlikte sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler versin inşaallah.Seni ve kızlarımı doyasıya öpüyorum.Sizleri çok ama çok seviyorum.

meleklerim ve ben dedi ki...

Çok duygulu bir yazı olmuş.Rabbim yavrularımızı bizden bizi yavrularımızdan ayırmasın inşallah.Amin.

SMİLENA dedi ki...

çok çabuk geçiyor zaman .bende berkede aynı duyguları yaşıyorum.ne tatlı dilleri.
insanın en büyük varlığı bu minikler .onlar olmasaymış ne yaparmışız arkadaşım.
Allah nazardan korusun güzel meleklerini

havvanur dedi ki...

yıllar su gibi geçior onlar büyüyor bizler yaşlanıyoruz demi annesii

orguknit dedi ki...

Allah evlatlarınızı sağlıkla büyütmenizi nasip etsin.
Darısı başıma İnşallah
takip listenize ben de dahil oldum.
İyi akşamlar

mehtap dedi ki...

Sevgili arkadaşlar
öncelikte bu yazıyı Eşim yani kızımın babaları yazmış.Onu belirteyim.Çünkü onun da fırsat buldukça yazması için yetki vermiştim.

KelebekGibi dedi ki...

Ne güzel bir yaziydi, cocuk sahibi olmanin mutlulugu burda iste :)
Iki güzel kiz :) Allah hayirli evlatlar olarak büyümelerini nasip etsin.
Sevgiler

KEO dedi ki...

Tansel Bey kaleminize sağlık, ben okurken Mehtap yazdı sandım hep anneler yazar ya genelde, ama bir babanın yazdığını görünce bir kez daha baba gözüyle okudum, daha da etkili oldu:)ailenizle hep böyle mutlu bir hayat dilerim...

www.yapraksarma.blogcu.com dedi ki...

merhaba..çok güzelelr maşallah..sırf kızlarım bölmünü görünce tıkladım.allah bağışlasın..benimde iki kızım var.ve dünyanın en güzel lezzeti onlar..eşinize ve size sevgiler.çocuklarada kocaman öpücükler

Paşa dedi ki...

merhabalar ilk ziyaretim..brova sizlere bir erkek olarak duygularınızı ne güzel açıklamışsınız...çocuklar bizlere verilen dünyanın tek mükemmel varlıklarıdır...allah bağışlasın diyorum..

mehtap dedi ki...

Arkadaşlar güzel yorumlarınız için eşim adına teşekkür ediyorum.Malum kendisi buraya sık yazamıyor.Fırsatı olmuyor pek.sevgiyle kalınız.

Cocukla Cocuk dedi ki...

ay severim onu ben ya yerim o dillerini:))

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

canım Allah mutluluğunuzu daim etsin.Ne şirin kızların varmış ben niye bu siteyi bukadar geç görmüşüm yahuu
Bahtları açık olsun.Allah herkesin evladını bağışlasın.OLmayanlara da nasip etsin:)))))

tatesal dedi ki...

Allah kızlarınızla beraber güzel günler göstersin..Sağlıkla ,sıhhatle inşallah..Takipçinizim.Bende beklerim..

ELBİSTANLI dedi ki...

CANIM LİSTE TAMAMLANDIĞINDA KAÇ KİŞİ VARSA O SAYIDA OKUNACAK.MESELA LİSTEDE 50 KİŞİ VARSA, SEN KENDİ ADINA OKUMAK İÇİN EN FAZLA 50 ADT ALIP OKUYABİLİRSİN.2 KİŞİYLE OKURUM DERSEN 100 ADT ALIYORSUN.HERGÜN HERGÜN DE OKUNMUYOR BİRKEREYE MAHSUS..HAYIRLI GECELER.