6 Ocak 2009 Salı

Vayyy! Seni Cadı Vaayy!..:)))

Yemek yapıyorum küçük kızım yanıma geldi masaya oturdu. Birkaç kağıt ve birkaç tane de kuru boya almış.
-"Resim mi yapıyormuş benim bebişim" dedim.
-"Eveeet! öğretdidi gelecek."
-" Öyle mi" dedim.
- "eveeet! İrem' e kızacak."
-"İrem' e niye kızacak" dedim.
-"İyem yalalazlık yapıyo. İyem beni üzüyo yaaa! Ondan ona öğretdidi kızacak İyem'e."
Çok fena yaa! ablasının çileden çıktığı kadar, çocuk psikatristisinin dediği kadar var. "Onlar birbirini kuma gibi görür" dedi psikiyatrist. Özellikle abla için söylenmiş bir laf ama ufaklık da ondan kalır değil yanii.

10 yorum:

Gülhan dedi ki...

Valla benimkilerin arasında beş yaş var.Ama ne büyük küçüğün halinden anlıyor, nede küçük alta kalıyor.Hele akşam ödev zamanı tam bir kargaşa başlıyor. Allah kolaylık versin hepimize...

KEO dedi ki...

tatlı cadı ama annesii:))

bizim bebeğimiz dedi ki...

Nelerde bilirmiş öyleee:)öptüm tatlı kızlarını:)

mehtap dedi ki...

Amin Gülhancığım,Canları sağolsun yine de çok tatlılar.sevgiler.Oğluşlarını ve seni çok öpüyorum.

mehtap dedi ki...

Keocuğum tabii ki!dünya tatlısı onlar değil mi ama.Allah hepimizin çocuklarını nazarlardan esirgesin.Sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler versin.sevgiyle kal.Minik prensesini ve seni çok öpüyoruz.

mehtap dedi ki...

Welkinciğim sağol canım.Bizde senin minik prensesini ve seni öpüyoruz.sevgiler.

~PakKaramu~ dedi ki...

salam kat hang

aquamarine dedi ki...

hehe tam cadı yaa şuna bak:) kardeşler illaki kıskanırlar birbirini...
çok tatlı kızların buarada maşallah.

PrimaRima dedi ki...

İlk kez duydum ben bu lafı, kuma gibi görürlermiş öylemi? çok iyi söylenmiş bu söz:)Çok tatlı ama yarım yamalak konuşuyor fakat nelerde bilip konuşuyor değilmi?

meleklerim ve ben dedi ki...

Gerçekten de kuma gibi görüyorlar birbirlerini Mehtapcım,büyük küçüğü çekemiyor,küçükse büyüğü...Büyüğene kadar böyle ne yapalım artık katlanıcaz....