30 Ocak 2009 Cuma

Uyutma Merasimlerimiz!...:)))

Çocuk büyütenler bilirler.Çocuklarınız kendi kendilerini idare edecek, kendi işlerini halledecek yaşa gelene kadar anneler evrim değiştirir gibi, hayat akışını değiştirmek zorunda kalırlar. Bu tamamen doğal bir süreçtir. Bir dönem çocuğunuz kendi uyumak ister, bir dönem ayakta sallanmak, bir dönemde sizinle yatmak isterler ve o sizi uyutana kadar muzurluklar yapıp, gecenin bir yarısında bir bakarsınız ki, minik kuzucuk sizi uyutmuş, daha sonra da kendisi uyuyup kalmıştır. Ama benim bütün işimin gücümün kalması ile birlikte çok da keyiflidir. İremciğim, uykusu geldiğinde iyi geceler öpücüğünü verir, kendi başına gider uyur. Ancak minişim bizim yatağımızda yanımda yatar. Bıcır bıcır konuşur, kalkar, tepemize çıkar."Anne omjunda yatcaam" diyerek omzumu gösterir ve orada yatar. Bir süre sonra sıkılır yanıma yatacağını söyler. Sonra minik kolunu boynuma atar, "sen de aykamdan sayıl bana" der ve "anne seni seviyooom" der. Sonra "babayı da seviyoom, İyem' i de seviyoom". "Ben seni sevmiyorum ama" derim. "Sen uyumuyorsun. Hep konuşuyorsun" derim. O da "seviyooon". der. "Sevmiyorum" derim " seviyooon lalancı" der. Sonra sarılırız, öpüşürüz. Sonra da nasıl sevdiğimi gösteririm. Bu seferde "anne seni öjledim" der. "Ben de seni seviyorum. Ben de seni özledim" derim. O kadar sevgi dolular ki. İçime sığdıramıyorum canlarımı. Sevildiğini o kadar çok iyi biliyor ki, kandırmacalarımıza bile inanmaz. Gece diyaloğumuz uzar gider. En sonun da uyumayacağa benziyor ve benim de pilim tükenmek üzere iken "önce ben uyuyacağım" derim o da "hayır önce ben uyucam". Ben "hayır ben uyudum bak" derim. O da "ben de uyudum" der. Bu uyutmam da biraz etkili olur. Etkili olmasa da gözler yumulduğu için muhabbetimize en azından ara verilmiş olur. Yaaa!.. aslında aramızda o kadar da güzel diyaloglar ve konuşmalar da geçiyor ki, ben çabuk unutuyorum veya tam toparlayamıyorum da. Onları da burada yazmak isterim aslında.

4 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Mehtapcığım bizim birbirimize benzediğimiz kadar kızlarımız da birbirine çok benziyor.
Serra da eyer uyumadıysa anne seninle yatabilirmiiiyiiiim diye tatlı tatlı izin alıyor ama yatınca o tatlılıktan eser kalmıyor.Kızım bir susta uyuyalım diye diye bazen ne zaman uyuduğumuzu bile bilemiyorum,bayılıp kalıyoruz resmen.

havvanur dedi ki...

kıjlarınız şiji şizde onlayı öşlemeyin hep beraber mutlu mesut yaşayınız inş

Cocukla Cocuk dedi ki...

yazmak lazım aslında unutmayız sanıyoruz ama ne yazıkki unutuluyor..

Asuman dedi ki...

Canım bizim kızda aynı numaraları yapıyor.Hadi uyuyalım artık diyorum ,ikimiz uyuyim mi diyor.Tamam diyorum yatağa yanıma alıyorum 30 sn sürmüyor hoooop aşağıya iniyor beni kandırıyor yani...Çok cadı bu kızlar çoook:)))