22 Ocak 2009 Perşembe

Kızlarımla Güne Başlarken...

Kızlarım biraz grip gibiler. İremciğim sürekli hapşırıyor. Gece burun tıkanıklığı oluyor.Gece odalarında buhar makinasını biraz açtık. Doğal yollarla,ilaç kullanmadan atlatmasını sağlamam lazım. Havalar çok dengesiz. Bazen kuru ayaz bir hava, bazen de yazdan kalma güneşli bir hava. Gerçi güneş insanın içini ısıtıyor. İnsana pozitif enerji veriyor. Ama bu havalar da dikkat edilmesi gereken aldatıcı havalar. İrem'ciğim hiç aldırmıyor. Artık o kadar dik başlı oldu ki, bildiğinden kalmıyor. Zaman zaman atkısını, şapkasını, eldivenlerini almadan çıktığı oluyor. Ben arabayı çalıştırana kadar geç kalıyorum diye fırlayıp gittiği oluyor. Bense evde hem evi topla, hem kendim hazırlanayım, İrem'in beslenmesini, kahvaltılarını hazırla, ufaklığı hazırlayayım derken hangi birine yetişeceğimi şaşırıp kalıyorum. Evden çıkarken de kış ayı olduğu için yükümüz de ağır bir şekilde telaşla çıkıyoruz.Eşimin mesaisi daha erken başladığı için o bizden çok önce çıkmak durumunda kalıyor ama bazen birlikte çıktığımız durumlarda sağolsun çok destek oluyor.
Bu arada İrem'i ikinci kez psikiyatriste götürdük. İlk seanstaki tavsiyelerini yineledi doktorumuz. İrem'le başbaşa, özel geçirilecek imkanlar yaratmamızın faydalı olacağını söyledi .Çünkü görüşmelerinde bayağı bir şikayetleniyormuş kardeşinden. Halbuki birlikte de vakitler geçiriyoruz. Geçen hafta "Bolt" filmine gittik. Çok eğlendi mesela. Hafta sonları dışarı çıktığımızda kış ayı olduğu için ve ufaklığımızda hareketli olduğu için anneanneye bırakıp zaten İrem'le birlikte oluyoruz. Birlikte alışverişler yapıyoruz. Birlikte geziyoruz. Birlikte kekler yapıyoruz. Daha doğrusu kızım artık kendisi kek yapıyor. Benim hiçbir katkımın olmasını istemiyor. Sadece "izle beni" diyor. İnanılmaz güzel, leziz kek denemelerimiz oldu. Tam üç kez. Ölçüler de belirli olduğu için kolay ezberledi. İlk fırsatta onu da paylaşırız.

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Geçmiş olsun kızlara. Buhar makinasının biz çok faydasını gördük nefes açısından geçen yıl kayseri de.
İkinci çocuk problemi mi İrem in yaşadığı? Biz de neler olacak bakalım.

meleklerim ve ben dedi ki...

Geçmiş olsun İremciğime,biraz da anne sözü dinleseler....