26 Ocak 2009 Pazartesi

Benim Minik Kızım da Okurmuş!...


Canım bebişim, evde önünde ona model olacak kişiler olunca o da o modelleri taklit ederek büyümeye çalışıyor. Özellikle de ablayı model almaktadır. Ayrıca ablasının herşeyini sahiplenmektedir. Resimde gördüğünüz bebişimin 5-6 aylık dönemleri. O zamanlar daha yürüyemiyor ve örümcekle adeta evin içinde paten yapar gibi manevralar çiziyor, pıtı pıtı yürüyor, ani dönme hareketleri yapıyor, örümceğin içinde koşmaya çalışıyordu. O kadar tatlıydı ki. Maşaallah benim kuzucuğuma. Allah cümlesinin evladı ile nazarlardan esirgesin. Herşey daha dün gibi.
Bugünse bebeğim 3 yaşın içinde (2 yıl-7 ay). taklit olayımız tam hız devam ediyor. O da şimdilik okumaya pek hevesli. Her sabah arabayla okulun önünden geçerken heyecanla "anne bak, abanın okulu veya iyem'in okulu veya benim okulum" diyor. Okul olayına pek hevesli. Okumaya da. Eline defter, kitap ne bulursa geçiriyor ve aklı sıra okumaya çalışıyor. Hikaye senaryoları yazıyor. Şu an aklıma pek gelmiyor ama "cocuk odula ditmis. Öğretdidi delmis.......falan...Daha başka hikayelerde uyduruyor. Ben o sırada ev işleri, ev toparlamaları içinde olduğum için ve hemen de kayıt yapamadığım için hatırlamıyorum. Hikayesini bitirdikten sonra da "masal da bu da bitmissss" diyor.



5 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Canım benim Allah nazarlardan korusun tüm çocukları!!!

Bir çocuk daha küçücükken haşır neşir oluyorsa kitaplarla, kalemlerle ben o çocuğun okul hayatında başarılı olacağına inanırım. İnşallah hep böyle devam eder. Sağlıkla ve huzurla büyürler, başarılı da eğitim hayatları olur.

Çok öpüyorum seni ve güzel kızlarını tatlım. Sevgiyle kal!!!

Cocukla Cocuk dedi ki...

ne guzel şimdiden kitap okuma konusunda bu kadar hevesli olması..aferin ona

mehtap dedi ki...

Sevgili Pandoracığım,
canım bu güzel dileklerin için amin diyorum.Tüm yavrularla birlikte inşaallah.Anı olsun diye burada paylaştım işte.Bizde sizi öpüyoruz.Seni ve şeker kızını.sevgiler.

mehtap dedi ki...

Sevgili çocukla çocuk,
Teşekkür ediyorum.İşte dediğim gibi şimdi çevresini model alıyor inşaallah hep sever okumayı.sevgiler.

Asuman dedi ki...

Maşallah maşallah tatlı kuzuma benim.İNşallah hep böyle devam etsin,hep okumayı,kitapları sevsin annesi gibi:)))