26 Aralık 2008 Cuma

Hamarat Kızım Benim:))

Dün canım anneciğim, bize mantı yapmış.İremciğim' de okuldan çıkınca anneannesinde oluyor.Annem mantı yaparken de irem anneme yardım etmiş.Annem maaşallah eli hem hızlı, hem de becerikli.Eline çok yakıştı diye.Keşke bende orada olsaydım da görebilseydim diye üzüldüm.Biz çalışan bayanların maalesef kaderi bu.Kızım evde bana yardım etmek istediğinde işimiz zaten acele olduğu için bırak kızım ben yaparım. Şimdi bunu yetiştirmem lazım.Şunu halletmem lazım.Daha müsait bir zamanda yardım edersin diye hep çocuğa mani olup erteliyordum ama bunu yapmamam gerektiğini geç de olsa anladım.Çünkü hem çocuk için o eğlence, hemde kendi başına birşeyleri başarabilmesi öğrenmesi de kendi ihtiyaçlarını kolaylıkla karşılayabilmek adına iyi olur aslında.Ben buna mani olmamalıyım.Bu da benim iş yaparken telaşlı olmam ve de kendi başıma halletmek istememden kaynaklanıyor.

Hiç yorum yok: