29 Aralık 2008 Pazartesi

Ciş Babtım Ciş Yaaa!..

Son zamanlarda İrem'imizin kardeşine karşı kıskançlıkları hat safhada. Onsuz olduğu zaman hayatından daha çok memnun görünüyor.Son zamanlarda da Kardeşinin yatağına takmış durumda."O yatakta ben yatacağım" diye başımızın etini yiyor."Ya ben Deren'in yatağında yatarım ya da bana oturma odasını verin" diye tutturdu.Oturma odasını iptal etmemiz içinde oradaki eşyaları gözden çıkarmamız lazım. Bunu da düşünüyoruz son zamanlarda.Neyse ben şimdi iki kardeş arasındaki komik diyolaga değineceğim yine.Yine İrem tutturdu." ben Deren'in yatağında yatacağım" diye. Ben de "Deren ablan senin yatağında yatmak istiyor tatlım" dedim. Yüz ifadesini görmeliydiniz.Yine ne derse beğenirsiniz.Yazın dondurma muhabbetinde dondurmaya acı dediği gibi...Yooook! Ben yatağa ciş babtım ciş yaaa!..Sonra İrem huysuzlık etmeye başladı.Elinden tutup "gel gösteriyim gel" diyerek odaya götürdü ve "bak ben yatağa ciş babtım ıslak bak ıslak" dedi.Tabii söylediği de doğru değil. Aklı sıra kandırmaya çalışıyor ablasını minik cadı.Ablasına "ben yukada yatcam, sen aşada yatcan mamam" diyor.

8 yorum:

yasamladans dedi ki...

Bir an gözümde canlandırdım da kimbilir ne kadar tatlı söylemiştir.Maşallah zehir gibiler :))

Gülhan dedi ki...

Çok tatlılar, küçüklerin yarım yumalak konuşması yoku...

İyi yıllar...

İpek Aral Kişioğlu dedi ki...

Nereye yazacağımızı bilemedik, o nedenle en son yazınıza mesajımızı ekledik :

Yeni yılınız kutlu olsun, sevgi ve mutluluk dolu geçsin.

İpek & Yaprak

www.yaprakkisioglu.com

bizim bebeğimiz dedi ki...

Çok cadı bu kız ya,bayıldım:)

mehtap dedi ki...

Sevgili Neyrancığım çok şekerler gerçekten.Allah hepimizin evlatlarına sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler versin.sevgiler canım.

mehtap dedi ki...

Evet Gülhancığım en çok o dilleri ile sevdirmiyorlar mı kendilerini.sevgiyle kal sende canım.

mehtap dedi ki...

İpekçiğim bizde sizin yeni yılınızı kutluyor sağlık,esenlik,mutluluk,huzur dolu nice yıllar diliyoruz.sevgiler.

mehtap dedi ki...

Küçükler daha baskın mı oluyor ne Welkinciğim,Hakikaten öyleler.Allah hepimizin evlatlarını nazarlardan esirgesin.sevgiler canım.