15 Aralık 2008 Pazartesi

Canlarım...:)))

Canım kızlarım, zaman zaman iremciğimin kıskançlıkları olsa da inanılmaz bir bağ var aralarında.O kadar tatlılar ki, küçük kızım aramıza katıldığı gün daha dün gibi.Ama şimdi inanılmaz bir şekilde evde hakimiyet kurmuş durumda.Haaa! o hakimiyeti sağlayamasa da şirinlikler yaparak kendini kabul ettirmeyi çok iyi biliyor.Kız çocukları kendisini sevdirmeyi biliyor diye boşuna söylemiyorlarmış demek ki.Hakikatlere dayalı söylenmiş gerçekten.Artık konuşmalarına yetişemiyorum.Buraya da aktaramıyacağım gibi geliyor.Çünkü artık herşeyi söylüyor, soruyor, fikir beyan ediyor.Hala şaşırtıyor ama artık doğal karşılamak lazım galiba.Yalnız kendine has o bebeksi konuşması insanı bitiriyor.Bugün de halıya yatmış, kendi kendine idi-död-atı-sekiz-on diye ikişer-ikişer saydı.Ablasına bakarak dans etmeler, onun gibi poz vermeler.Çocuklarımın resimlerini buraya koymadan önce fhotoshopta oynuyorum ve böyle flü bir resim olarak buraya koyuyorum ki, nazara çok inanıyorum ben. Özellikle küçüğümüzle ilgili bazı sıkıntılar yaşadığımız için acaba nazara mı geliyor diye düşünüyorum.

13 yorum:

Gülhan dedi ki...

Maşallah diyelimde nazara gelmesinler...Gerçekten kız çocukları bir başka sevdiriyorlar kenilerini...Hele yarım yumalak konuşmalarına bayılıyorum...

mehtap dedi ki...

Gülcancığım teşekkür ederim canım.Allah cümlesinin çocuğunu kem gözlerden korusun.Sağlıklı,hayırlı,uzun ömür versin.Kendine has konuşmaları ile hakikaten çok şirin oluyorlar.Bende bayılıyorum.sevgiyle ve sağlıkla kal canım.

Elif dedi ki...

çok haklısın nazara bende inandıgım için koyamıyorum resimlerini..
öyle ilginç sorular soruyorlar ki,
bazen beynim duruyor.cevap veremıyorum.
sevgılerle..

PaNDoRa dedi ki...

Canım yaa, Tanrı nazarlardan korusun minikleri. Kız çocuklarının kendilerini sevdirdiği çok doğru, öyle bilmişler ki, dikkat çekmek için inanılmaz tavırları var. Ömürleri uzun, şanslar açık olsun :) Çok öpüyorum seni ve cici kızlarını.

meleklerim ve ben dedi ki...

MAŞALLAH iki kız daha farklı di mi Mehtapcım.Serra'da ablasını çok taklit ediyor.Hemen hemen aynı şeyleri biz de yaşıyoruz kızlarımla,iyi ki varlar Rabbime bin şükür....

mehtap dedi ki...

Elifciğim, çok tatlılar hakikaten.O kadar da çabuk büyüyorlar ki tadını çıkarmak lazım.Allah cümlemizin çocuklarını korusun canım.sevgiler.

mehtap dedi ki...

Pandoracığım evet haklısın tatlım.Cümlesinin çocuklarının ömürleri uzun,şansları açık olsun inşaallah canım.Bende seni ve Sevgili Alarayı çok öpüyorum.sevgiler canım.

mehtap dedi ki...

Dilekçiğim seninle gerçekten ortak kaderlerimiz var.Kızlarınla benim kızlarımda yaşıt olduğu için aynı şeyleri yaşıyorsundur tabii ki.Bende Allaha şükrediyorum.Cenabı Allah cümlesinin evlatları ile yavrularımıza sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler versin inşaallah.sevgiler canım.Seni ve kızlarını öpüyorum.

SMİLENA dedi ki...

bizim evde de durumlar aynı.küçük yaramazımız şirinlikler yaparak kurtarıyor kendini.bu ara iki kardeş hep didişiyor.erkeklerin doğasında var işte.
kolay gelsin.

bizim bebeğimiz dedi ki...

Mehtapcım güzel kızlarını allah nazarlardan korusun,tüm anneler için Allah hiçkimseye evlat acısı göstermesin.Sağlıcakla büyüdüklerini görmeyi nasip etsin.Öptüm canım...

mehtap dedi ki...

Smilena size de kolay gelsin.sevgiler.

mehtap dedi ki...

Welkinciğim, canım teşekkür ediyorum.Allah hepimizin çocuklarını nazarlardan korusun.Benimde temennim aynı.tüm annelerin evlatlarını sağlıklı,hayırlı ve uzun ömürler versin Cenab-ı Allah, canım.Amin.sevgiler çok öpüyorum seni ve prensesini.

şirinem dedi ki...

Merhabalar bende nazara inanırım ama sevgiyle yapılan ve güzel bakılan herşeyin nazardan uzak olacağınada inancım çok Allah evlatlarınıza sağlıklı uzun ömürler versin içinde cümlemizin evladınada aynı dileklerimi sunarım kızlar çok cadı oluyorlar erkek çocuklarına nazaran daha şanslılar bu konuda :)sevgiyle ve mutlu kalın