3 Aralık 2008 Çarşamba

Bir Büyük, Bir Cücük Öpcem...:)))

Ahhh! Bebişim çok tatlı olmakla birlikte,inanılmaz inatçı.Dediğini yaptırmak için bütün çığlıkları basıyor,ortalığı yıkıyor ve pes dedirtecek aşamaya getiriyor.Bazen de işe yaramıyor değil yani.Herşeyin bilincinde yumurcağım benim.Bence şimdiden kuralları koymak lazım.Yoksa ileri de gerçekten baş edilemeyecek,söz geçirilemeyecek aşamalara gelecek gibi görünüyor durumlar.Bütün bunları yaptıktan sonra siz tavır koyduğunuzda, kızdığınızda gönül almasını da öyle bir biliyor ki,şaşıp kalıyoruz.Kendini zorla sevdirmeye,öptürmeye çalışıyor.Üzerinize çıkıyor,"anne seni seviyoom, anne seni özledim,öpceem, öpceem.umah umah"."Cücük öpcem" deyip,dudaklarını yalan yanlış yanaklarımıza değdiriyor.Sonra da "bi de büyük öpücem" deyip, şap diye candan öpüyor. Alem bebeğim ya. Geçen hafta birkaç günlüğüne eşimin yeğeni Burak geldi. Yıllardır uzak oldukları için kuzenlerini ilk kez gören Burak ağbileri ile öyle bir kaynaştılar ki. Deren bebişim ağbisinin kucağından hiç inmedi ve bize yaptığı sırnaşık hareketleri Burak ağbisine de yaptı. Kuzenlerinin özlemiyle ve merakıyla yıllardır hasretlik çeken Burağımızda durumdan son derece memnun kaldı. Neyse Burak bizden ayrıldıktan sonra amcasına mesaj atmış. Mesajın sonunda da "yeğenlerimi benim için öp amcacığım. Bir büyük bir de küçük". Bu çok hoşumuza gitti. Güldük bizde.Ağbisine de demek aynı oyunu yaptı diye...Alem yaaa!..

11 yorum:

yasamladans dedi ki...

Şu inatlarıyla bir baş edebilsek çok güzel olacak da yapamıyoruz işte.Gözyaşları silahları ve bizi çok derinden vurabiliyorlar :))

meleklerim ve ben dedi ki...

Aynı inatçıdan bende de var bir tane Mahtapcım.Serra'ya da bii kız hemen başlıyor beni sevmiyor musun?...O anda yağların eriyor zaten.Bilmişler anacım bilmişler şimdikiler...

İpek Aral Kişioğlu dedi ki...

Sizin yazınızı okuyunca aklımda beliren ilk şey : Acaba Yaprak ikili yaşlarına gelince nasıl olacak ? sorusu oldu. Ne zorrrrr ... :)

mehtap dedi ki...

haklısın Neyrancığım,ne güzel ifade etmişsin.sevgiler.
----------------------------
yaa!öyleler maalesef Dilekçiğim.duyduğuma göre kız çocukları böyle oluyormuş.Kendilerini zorla sevdirir diyorlar.
--------------------------
İpekçiğim yaprak şimdiden kendini belli ediyordur size karşı.Sakin,uysal bir bebekse inşaallah size zorluk çıkartmayacaktır.Yine de canları sağ olsun.Sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler versin cenabı Allah tüm yavrularımıza.sevgiler.

meleklerim ve ben dedi ki...

Bayramını en içten dileklerimle kutlar,mutlulukların bir ömür boyu peşini bırakmamasını dilerim canım arkadaşım.....

mehtap dedi ki...

Dilekçiğim çok incesin.teşekkür ediyorum.Bende ailen ve tüm sevdiklerinle birlikte sağlıklı,mutlu ve huzurlu nice nice uzun bayramlar görmenizi temenni ediyorum.sevgilerimle.

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şeker oluyorlar kız cocukları...öpüyoruz onları iyi bayramlar:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şeker oluyorlar kız cocukları...öpüyoruz onları iyi bayramlar:)

bizim bebeğimiz dedi ki...

Mehtapcım bu kızın alem vallahi.Bayılıyorum onun bu laflarına,çok tatlı maşallah.bu arada evlatların,ailen ve sevdiklerinle hayırlı bayramlar geçirmenizi dilerim.Öptüm

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Süper bişey ya bir küçük bir büyük öpücük:)

Sanki bu yavru politikacı olacak gibi:)

İyi bayramlar diliyorum

Banu DURGUNLU dedi ki...

Bi büyük bi cücük :)))))))))
Bu ilk ziyaretim güzel kızlarının bloğuna...Çok tatlılar...
Takipteyim bundan sonra sevgiler..