28 Kasım 2008 Cuma

Ben Boyuyacaaaam!...

Bu resmi koyalı bayağı oldu. Ancak yazmak için fırsat olamamıştı maalesef. Zaman zaman kızlarımla etkinlikler yapmaya, onlarla vakit geçirmeye çalışıyorum. Ama minik kızım maalesef şu sıralar ben merkezci tutum sergilediği için, İremciğiminde içinde olduğu faaliyette pek başarılı sonuçlar alamıyoruz. Bir akşamda mutfakta kızlarımla patates baskısı yapalım dedim. Patatesleri kestim ve şekiller çizdim. Çiçek, kelebek, balık falan. Ama minik meleğim hepsini ele geçirdi, patateslerin hepsini rastgele siyaha boyadı, boyalarıda kirletti, ortalığı da kirletmeye başladı. Bizde İremciğimle birlikte artık onu seyre daldık. Napalımmm. Umurunda mı dünya,Minik cadının...

2 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Patates baskısı mı onlar Mehtapcım,ne güzel çiçek modelleri olmuş Maşallah..

уαѕємiη dedi ki...

oy oy baskı mı yapıo bu şekerlikkk

fırçayı tutan ellerini öperim seninnn bir de severimm :)