19 Kasım 2008 Çarşamba

Müzisyenliğe Doğru Adım Adım...:))))



Benim Çimen gözlü kızımın, okulu ile birlikte gitar kursunun başladığını da daha önce yazmıştım. İlk birkaç ders sadece tıngırtmadan ibaret olduğu için, kendi istemesine rağmen sıkılmış, "gitmek istemiyorum" demişti. Çünkü son derece özgür ruhlu ve asla sıkıntıya, disipline gelemeyen bebeğim, şimdi derslerin ilerlemesi, notaların öğrenilmesi ve kendi keşifleri ile de güzel melodiler çalmaya başlayınca tekrar keyfi yerine geldi. Cumartesi günümüzü çimen gözlümüze ayırıyoruz.Babası kursa götürüyor, bende evde ufak meleğimizle kalıyordum.Şimdi annemler geldiği için minik meleğimizi anneneye bırakıp eşimle birlikte çimen gözlümü kursa bırakıp o kurs saati boyunca bizde farklı şeyler yapabiliriz. Annemlerle aynı sitede oturuyoruz ve artık sadece kışın evlerine geliyorlar.Annem geldiğinde çocukların bakımını yine yazlığa dönene kadar üstleneyim dedi. Mart veya Nisan gibi de dönüyorlar.Bizde "düzenlerini hiç bozmayalım. Siz gittikten sonra tekrar sıkıntı olur" diyoruz.Anneme "sen sadece hafta sonları işimiz olduğu zaman ve sosyal aktivitelerimizde(Tiyatro ve sinemaya gitmek için sabırsızlanıyoruz) bakarsın" diyoruz.Tiyatro, sinema etkinliklerinden bahsediyorum tabii ki.Kış ayında pek başka birşey de olmuyor ama tiyatroyu zaten eşimle birlikte çok seviyoruz. Bütün bunların dışında zaten aynı sitede olduğumuz için ya annemler bizde oluyor, ya da biz onlarda. Hafta içi de zaten onların da kendine göre planları olduğu için babamla birlikte takılıyorlar. Konu İremciğimle ilgili iken dağıttım galiba ben.Yazımın uzun olmaması adına byee diyorum.sevgilerimle...

2 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Güzel bir uğraş olmuş.
Bu arada geçen gün İremle msn de konuştuk mehtap anlattı mı?...

icimden geldigi gibi dedi ki...

kızımın kemana karşı ilgisi büyük umarım o da böyle sanatkar ruhlu olur..:))