9 Ekim 2008 Perşembe

Sabun ve Su Muhabbetimiz:))

Minik kızım tam bir temizlik tutkunu.Eli, üstü,başı en ufak bir leke falan olsa ya değiştirmek ister.Ya da yıkamak ister.Özellikle lavabo da ellerini yıkamaya pek meraklıdır.Ben yıkamak isterken ısrarla "Ben yıkıcaaammm" diyerek kendi yıkamak istediğini belirtir.Bazen sırf oyun olsun diye de "eli yıkıcaaammm" der.Ben de lavaboya götürürüm.Suyu açarım hemen "batuuun" der.Sabun ister.Ben yıkamak isterim."Ben yıkıcaaammmm" der.Suyu ve suyla oynamayı çok seviyoruz çok.Banyo kelimesi ağzımızdan çıkmasın." Bel de ballo yapıcaaammm" der.Banyoda da ben onu yıkarken o da oyuncaklarıyla suda oynar.Son kelimelerimizin bu harflerini de böyle uzatıyoruz.Çok şeker oluyor ya.Onu konuşturmaktan, dinlemekten öyle keyif alıyoruz ki. Anlatamam.

1 yorum:

pelin dedi ki...

çok güzel çok :))