19 Ekim 2008 Pazar

Minik Prensesimin Oyuncakları...

Minik prensesim artık konuşuyor.Varlıkları, nesneleri de tanımaya başladı. Bende bu nedenle bu kitabı aldım. Hem ablasından ve bizden gördüğü kadarıyla kitap okumaya da meraklı benim tatlı kızım. Kitabın içeriğini ben çok beğendim ve tam üç yaş çocuğuna uygun.
Aşağıda görünen de ahşaptan yapılmış bir pazl. Anne ayıcık, baba ayıcık, erkek çocuk, kız çocuk. İçinde kaç parça olduğunu saymadım ama birçok parçası var.Yüz ifadelerinde de; gülen yüz, ağlayan yüz, şaşıran, korkan. Kıyafetlerini de istediği gibi değiştirebileceği parçalar mevcut. Bana bayağı eğitici geldi.
Çok da şirinler. Büyük kızımın da ilgisini çekti ve kardeşini bu oyuncak ile daha çok oynatma isteği doğdu...Çünkü zaman zaman kardeşini istemeyip, ya sadece kendisi ile ilgilenilsin istiyor, ya da kendi kendine oynamak...
Aldığımız yerde daha değişik ahşap pazl çeşitleri vardı. Ama her ay birini almaya karar verdik. Çünkü hem bizim için hesaplı olur böylesi, hem de çocuklarımız hepsine birden sahip olup sıkılmazlar...



6 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Mehtapçım eğitici bir oyuncağa benziyor,paylaşımın için teşekkür ederim ben de Serra için bakayım böyle bir oyuncak.
Prenseslerini ve seni kocaman öpüyorum.

PaNDoRa dedi ki...

Ahh Mehtapcığım, şu kızlarımızın oyuncakları :) Öyle güzel oyuncaklar var ki artık, hem eğitici hem keyifli. Bizim zamanımızda nerdeee, çok şanslılar günümüz çocukları. Tabii ailesinin alım gücü olan çocuklar demek daha doğru olur :(

Bende bir kaç ay evvel buna benzer bir post yazmıştım, "Kızımın Oyuncakları" adı altında. Sevgiler canım, öpüyorum seni ve prenseslerini.

http://alargu.blogspot.com/2008/06/kzmn-oyuncaklar-ve-ksa-bir-ara.html

yasamladans dedi ki...

aynı puzzle dan biz de aldık ikRA ya ama artık yüzüne bakmıyor.Keşfettikleri anda olay bitiyor.Ben de bazı oyuncaklarını saklayıp daha sonra çıkarıyorum.Görünce çok mutlu olup en azından bir süre oynuyor...

bizim bebeğimiz dedi ki...

Derencim güle güle kullansın yeni kitabını ve oyuncağını.o kitaptan bende almıştım Ela'ya çok güzel.Ayıcıklı puzzle larında tek ayıcıklı olanı var bizde.Tabi Ela daha tam yerlerine yerleştiremiyor.

KEO dedi ki...

Bizim kıza da teyzesi bu yayınevinden ilk 100 sözcük kitabını almıştı, kullanılan fotolar aynı sanırım.Henüz konuşamasa da bazı fotoğrafları tanıyor, gösteriyor, hayvanların seslerini çıkarıyor.Bizde de alınacaklar arasında Deren Hanım'ın yapbozlarından var bakalım:)iyi eğlencelerr...

Cocukla Cocuk dedi ki...

kitap ve yapboz çok güzel. keyifli oyunlar