4 Ekim 2008 Cumartesi

.......Konuşmaya Devam!.......


Bayram tatili itibari ile minik kızımın konuşmaları epey netlik kazandı.Biz bayramda Kütahya'da kayınvalidelerin yanında idik. Bayramın son günü evimize geldik. Kütahya çok şirin bir kent. Bu sefer daha da bizi büyüledi. Çünkü günden güne gelişiyor. Ben tarihi gezileri daha çok sevdiğim için bu sefer ki gezilerimizde müzeleri falan gezdik. Gezerken minik kızım babasının kucağında, belediyenin anonsunda nöbetçi kurumları anons edilirken canım bebişim yine bizi şaşırttı ve "Babaa! bu adam ne diyoo?"Dedi. Şaşırdık kaldık.

4 yorum:

yasamladans dedi ki...

artık bizim cimcimeler tam bir bıcırık oldular.her an şaşırtıyorlar insanı.bir de tam öğrenme ve merak etme çağları olduğu için sürekli bir şeyler soruyorlar..Çok zevkli ve güzel bir dönemleri..gerçi her dönemleri ayrı güzel ama:)

duygu dedi ki...

kızların çok şeker allah bağışlasın. benim kızımın da günden güne büyüdüğünü görmek aslında, gözümün hemen yanı başında beliren bir gözyaşının akması demek.
sevgilerimle...

meleklerim ve ben dedi ki...

Maşallah küçük meleğime...Geçmiş bayramınız mubarek olsun çok öpüyorum.

bizim bebeğimiz dedi ki...

küçük cadının konuşmalarını yazıyorsun ya bayılıyorum onları okurken.O tatlışa söyle yanaklarını yerim ben:)