8 Ekim 2008 Çarşamba

İyi ki Doğdun Bebeğim!..:))

Canım kızım, dünya güzeli çimen gözlüm, barbie bebeğim benim.
Seni çok ama çok seviyorum.Az be az haylaz, yaramaz olsan da melek gibi kalbin, şefkatli yüreğin, tatlı mı tatlı bal gibi dilinle canımıza can katıyorsun.Canım yavrum sen bizim herşeyimizsin.Zaman zaman kardeşinle bizim sevgimizi paylaşmak istemesende o da senin bir canın, senin bir parçan.Kardeşini bile sana olan sevgimizden, sana olan bağlılığımızdan, sana can yoldaşı olsun, sana hayat bağı olsun, can olsun,kan olsun,kardeş olsun diye yine senin için istedik.Ve yüce rabbimde senin kadar tatlı,senin kadar güzel,sevgi dolu, hayat dolu bir bebeği bize ve sana gönderdi.Bence kardeşine bu konuda haksızlık etmemeli, işte bu yüzden ona daha çok bağlanmalısın.O da senin canın.Siz bizim canlarımızsınız. Seni ve kardeşini çok seviyoruz.

Annesinin kuzucuğu,yavrusu,dünyalar güzeli,
Bugün senin doğum günün.Canım benim 8 Ekim 1999 yılında aramıza,hayatımıza katıldın.Seni heyecanla ve büyük bir merak ve sabırsızlıkla bekledik.Biran önce sana kavuşmak istedik.Seninle birlikte hayatımız değişti.Zaman o kadar çabuk geçiyor ki,şimdi nerdeyse genç kız oldun.Canım, herşeyim, bugün doğum gününü kutlarken,hediyelerini alırken gözlerin doldu.Benim canım.sen herşeye layıksın.Sen mükemmel, sevgi dolu, şefkat dolu,hayat dolu,neşe dolu bir çocuksun.Seninle gurur duyuyoruz bebeğim.Sen bizim ilk gözağrımız, ilk prensesimizsin.Bunu hiçbir zaman unutma.seni çok ama çok seviyoruz canım yavrum.Doğum günün kutlu olsun.Rabbim Cenab-ı Allah seninle ve kardeşinle birlikte tüm yavrulara sağlıklı,hayırlı,mutlu,uzun ömürler versin.Nice nice yıllara bebeğim benim.
SENİ ÇOKKKK..........................SEVİYORUMMMMM..........................Annen.

6 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Tatlı güzel prenses İrem'in doğum gününü ben de blog teyzesi olarak kutlar.Bal yanaklarından sanal da olsa kocamaaaaan öperim.

bizim bebeğimiz dedi ki...

İyiki doğdun İremcim.Sağlıklı mutlu neşeli nice nice yıllar geçirmen dileğiyle doğum günün kutlu olsun fıstığım....

Cocukla Cocuk dedi ki...

bizim bu blogundan haberimiz yoktu, ay-ışığım. kızının adı da irem miş, adaşlar ne güzel. mutlu sağlıklı yıllar diliyoruz.

Adsız dedi ki...

Annem benim dogum günümü kutlamış
onu çok seviyorum.(beni sabırsızlıkla beklemişler)ben gelince tatlı yaramaz bir bebek gelmiş dünyaya.şimdi 10 yaşındayım kocaman oldum.
İREM

cananhanım dedi ki...

Gecikmeli de olsa İremciğin yeni yaşını ben de kutluyorum. Doğum günün kutlu olsun İremcim. İyi ki doğdunuz. Nice mutlu yıllar, çok ama çok huzurlu, başarılı, sevgi dolu yıllar dilerim. Sevgiler. Canan Teyzen:)

KEO dedi ki...

nice mutlu doğumgünlerinde hep birlikte olmanızı dilerim, nice yaşlara!