28 Ekim 2008 Salı

Minik Kızımın incileri...:))

Bugün mutfakta sigara böreği yaparken minik kızım gelip gelip yufkayı didikliyor ve yiyordu.Ne yaptıysam engel olamadım.Neyse yardım etmesini söyledim.Önüne bir parça yufka verdim ve minik elleri ile oynamaya başladı ve diğer parçalara da el atınca, "kızım hadi git, babacığım ben anneme yardım ediyorum de" dedim.Maksat zamandan kazanıp o gidip gelene kadar ben işimi bitirebilmek için.Yine ne derse beğenirsiniz "Yok ben is batıyooom is. İs batıyım oydan soya mamam" dedi. "Mamam kızım" dedim ben de.Yine şaşırttı yumurcağım beni. Artık papağan gibi herşeyi konuşuyor.Eksiğimiz var, bazılarına tam dili dönmese de bu artık konuşuyor anlamına geliyor sanıyorum öyle değil mi?

Yine az önce bir diyolog gelişti.Minik kızımla eşim arasında.Kek yapmıştım.Çayımızı içiyorduk.Miniğimiz çay kaşığı ile babasına kek yedirmeye çalışıyor. Kendine özgü mimiği ile de "babacığım paşha(pasta) ye." Ağzına verirken de "bu şon mamam" diyor. Alem ya. Ben yemek yedirirken kendisine istemediği zaman "tamam kızım bu son anneciğim hadi bunu da ye" diyorum oradan mı çağrışım yaptı ne.Yine güldürdü bizi ya.Hemen de yazmak istiyorum çünkü gerçekten unutuyoruz...:))

6 yorum:

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Süper ya maşallah bence de yaz ileride anı olur hem kendisi de okur. Bu arada benim dünyama giriyorum hep kazayla yazmadığın blogları silsene be şekerim :)

meleklerim ve ben dedi ki...

Maşallah minik meleğe.is yapıyormuş o küçücük parmaklarıyla.Öperim o parmakları....
Mehtapcım msn adresini ekledim ama çevirimdışı görünüyorsun.Benimkide d_tekce@hotmail.com.
Benim sayfamdaki sağdaki kutucuk varya yeşil renk kare olan free backraunds yazıyor orayı tıkla bir site açılıyor ordanda backraundsu tıkla arka plan resimleri çıkıyor beyendiğin resmin üstüne tıklayınca altında kodu görünüyr o kodu kopyalayıp gagget ekleden html kodu kopyala kısmına yapıştırıp kaydete basıyorsun sayfana arka plan geliyor.İnşallah yardımcı olmuşumdur, olmazsa yazışırız yine başarılar.Öptüm..

уαѕємiη dedi ki...

Maaşalalh kuzuma :)) bende çok severim yufka yemeği :)))

уαѕємiη dedi ki...

eee annesi güncelle artık kızların bloğunu :)

mehtap dedi ki...

craftım canım, inşaallah benimde niyetim o ama inşaallah bir daha bloklarımızı ellerimizden almazlarda değil mi ama?
--------------------------
Dileğim canım teşekkür ediyorum.
---------------------------
Yasemin merhaba canım,güncellemek istiyorum da, resimlerini yüklemem gerekiyor bilgisayara ve oradan da bloğuma.sevgiler canım.

yasamladans dedi ki...

maşallah bıcırağa,epeyce güzel konuşuyor.Minik parmaklarına da iş yapmak çok yakışmış :)