13 Eylül 2008 Cumartesi

Konuş Bebeğim Konuş:)))

Yine minik kızımdan haberler var.Canım benim ya; konuşmasını ilerletti.Artık herşeyi söylüyor ve kısa cümleler de kuruyor.
Aklıma gelenleri yazacağım:

Anne karnım dog.

anne menim karnım dog.

Anne karnım aç.

Anne ben parga dittim.

Anne Enes beli dödü.

Anne süd icdim.

İyem aba giddi.

Cicah dayı deldi.

Anne sen dit.

Anne noldu

Anne o kim

Kim deldi.

Anne baba nee diddi.

Baba ise ditti.

İyem Aba okua ditti.

Anne ben datıyom.

Ben daktım.

Anne o kim?

Anne dit

Anne sen dalk.

bu menim(resimlerini gösterip)
Baba bisey söyleee( diyerek ağlıyor, ablasına falan kızmasını istiyor)

Aslında bilgisayar başına oturunca unutuyorum ama ağzımızdan çıkan her cümleyi ve kelimeyi söylemeye başladı ama bazılarını kendi dilinin döndüğünce söylemesi çok şeker oluyor.En iyisi kağıda yazıp oradan da buraya geçirmek...

6 yorum:

yasamladans dedi ki...

kızımla yaşıt sayılırlar.Çok şeker o0ldular ya.Yarım yarım konuşmalarına bayılıyorum.Allahım onları hep korusun ,gözetsin,sağlıkla büyüsünler inşallah...

mehtap dedi ki...

canım amin.Çok şekerler gerçekten.sevgiler.

meleklerim ve ben dedi ki...

Maşallah,bu küçük cadılar ablalarını geçiyorlar valla.
Benim küçük cadının da evde hakimiyeti son safhada,malum ablada okula başlayınca kemdi kabuğuna çekildi meydan cadıya kaldı.....

Feyza Fidan dedi ki...

Mehtapcım benim hep yapmak istediğim şeyi yapmışsın, kızım konuşmaya başladığında ilk cümlelerini not alacağım, ilerde kendisine okutacağım derdim hep ama ne yazık ki yapamadım :(
Kızlarını ve seni çok öpüyorum,
Sevgiler..

cananhanım dedi ki...

Ayy çok tatlı ya. Ben de günlük tutuyordum o dönemde. Benimkiler de 11 ve 6 yaşlarında. O zamanlar blog olayı olsaydı kesin ben de yapardım böyle bişi. İyi yapmışsın. Allah uzun ömür, mutlu bir hayat versin bebeklerimize.

mehtap dedi ki...

Haklısın canım, hakimiyet ona geçti ve ablada da kıskançlıklar hat safhaya çıktı.Bayağı bir zorlanıyoruz.
-----------------------------------
Feyzacığım bende hep istemiştim ama deftere yazdım bir süre sıkılmaya başladım.Bence burada daha eğlenceli ve keyifli oluyor.İleride de bir anlamı olur herhalde.sevgilerimle canım.
--------------------------------
Canan hanım tekrar ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim.İyi yapmışım değil mi?
Amin tüm yavrulara analı babalı büyütsün.sağlıklı,hayırlı ve uzun ömürler versin.sevgilerimle.yine beklerim.Bende ilk fırsatta bloğunuzu ziyaret edeceğim.