4 Eylül 2008 Perşembe

İremciğim Okula Başlarken...

İremciğimin, çizmiş olduğu resimlerden yine elime geçenlerden .Daha önce de belirttiğimiz gibi çizimine herkes hayran.Bebekliğinden beri çizmeyi çok da seviyor.Umarım daha da geliştirerek bu yeteneği devam eder.Malüm 8 Eylül'de okullar açılıyor.İremciğim, bu yıl 4.sınıfa gidecek.Okulları ikili öğretim.Geçen sene öğlenciydi ve okula tek başına hazırlanıyordu.Bu yıl ise sabahçı olmuşlar.Ben bu duruma pek sevindim.Çünkü bizzat ben hazırlayacağım ve kendim işe gitmeden önce kızımla ilgilenip, kahvaltısını yaptıracağım.Saçlarını yapacağım ve yavrumu kapıdan ben uğurlayacağım veya erken çıkıp okuluna da bırakabilirim.En azından gözüm arkada olmayacak.Bu yıl dershaneyede kayıt yaptırdık.Bakalım deneyeceğiz.O da ayrıca bir güven verdi.Bu yıl ki derslerle birlikte sınav sistemine yavaş yavaş hazırlayacaklar, etüt havasında bütün dersleri, ödevleri yapılacak,görmüş oldukları dersler pekiştirilecek ingilizce de dahil.Akşam eve geldiğimizde o sıkıntıyı da yaşamayacağız ve sadece çocuklarla oyun ve paylaşım adına birşeyler yaşayabileceğiz.Geçen sene bu konuda sıkıntılar yaşamıştık.Evde yalnız olduğu için ödevlerini yapmıyor ve akşama saklıyordu.O da uyku saatlerinde, başka etkinliklerde sıkıntı yaratıyordu.İremciğiminbu yıl ki proğramı oldukça yoğun geçecek.Tamamen kendi tercihi ile cumartesi günü de kendisine ders verecek olan gitar öğretmeni ile görüşülecek, kızıma uygun gitar alınacak ve ders saatleri belirlenecek. İrem'im resim yeteneği gibi müzik yeteneği olduğunu da düşünüyoruz.Çünkü kreş dönemlerinde benim sözlerini duyumsayamadığım ingilizce şarkıların sözlerini kulağı öyle güzel algılıyor ve ezberliyor, kendisi de söylüyordu.Yine de zaman gösterecek bakalım.Çok yüklü bir proğramın içine sokmuş gibi görünüyoruz ama kızım o kadar hareketli bir çocuk ki, enerjisini bu şekilde harcadığı vakit daha yararlı olacağını düşünüyoruz.Bakalım Hayırlısı...


4 yorum:

yasamladans dedi ki...

Çok fazla yorulmayacak gibi ama boş da kalmayacak kadar ders haricinde diğer aktivitelerle çocuğun gününün dolu olması bence çok güzel.Öyle de olması gerekiyor ama kendine de zaman ayıracak fırsat verilmeli.Yetenekli olduğu konuların üstüne erken yaşta gidilmesi gerektiği için 4. sınıf gayet ideal bence.İyi bir eğitim yılı dilerim.Sevgiler.

PaNDoRa dedi ki...

Ne kadar güzel çizmiş ve ifadelerini de çok güzel oturtmuş :)

Mehtapcığım okul haricinde ki zamanlarda çocuğun illa ki bir sanatsal faaliyet ile ilgili, eğitim (kurs) alması şart bana göre. Bu hem onların daha sosyal olmalarını sağlar, hem de güven sağlar kendilerine.

İremciğe çok eğlenceli ve de çok başarılı, güzel bir eğitim yılı diliyorum. Şansı hep açık olsun...

Öpüyorum her ikinizi de, sevgilerimle...

Bizim Bebeğimiz dedi ki...

İreme yeni öğretim yılında başarılar diliyorum....

www.eylos.com dedi ki...

Bizim velet 2,5 yaşında ama boya kalemleriyle, resim çizmek harici, tabanca, kılıç, bomba vb. her türlü muameleyi yaptı.
Selamlar