8 Ağustos 2008 Cuma

Minişim Beniim...:)))

Miniş kızımla diyologlar gittikçe hız kazandı. Artık öyle şeyler söylüyor ki, şok oluyorum. Geçen akşam yemek yerken, (sofradan önce hep o kalkar, zaten hiç de rahat durmaz ya,) doydum diyerek kalktı. Şaşırdım.çok şirine canım. Ben ona askıım diyorum. O da bana acciim diye karşılık veriyor.

-Kızım beni ne kadar seviyorsun? diyorum.
Ellerini iki yana iyice açıp, cüüüüü diyor. Çok demek istiyor.

bazen evin içinde bütün kıyafetlerini çıkarıp, öylece evin içinde dolaşır.Bende,
-Terbiyesiz çocuk derim. Oda sesini de incelterek,
-Bebiyesiz cocuk der.Çok şeker ya...
Kendisine seslendiğimiz zaman da,
-Deren,Askım, bebişim,
-Evediim (efendim) demesine de bayılıyorum.

3 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Ben geldiiimmm :) Merhaba canım, yaa ben bitiyorum kız çocuklarına yaa. Bende de var işte bir tane nasıl bağlıyım ona tarif edemem ki sen beni anlarsın zaten. Hayatta yaptığım en güzel şey o benim için... Tanrı yollarını hep açık etsin inşallah, tüm çocukların ve bizimkilerinde.

Sevgiler canım görüşmek üzere...

mehtap dedi ki...

Canım hoşgeldin.Haklısın.Onlar bizim herşeyimiz.Allah cümlesiyle birlikte yavrularımıza sağlıklı,hayırlı ve uzun ömürler versin inşaallah.sevgiyle kal canım.Kızını ve seni öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım yaa, çok şeker. Bu yaştaki diyaloglara bayılıyorum. Çoks evimli oluyorlar. Sevimliliklerine sevimlilik katıyorlar dimi. Öptüm kocaman sizi.