15 Ağustos 2008 Cuma

Görünmez Kazaların Devamı...

Dikiş atıldıktan sonra eve gittik. Alnı iyileşene kadar annem bizde kaldı.Bende işyerinden izin aldım bir hafta.Çünkü alnını bir yerlere sürtmesini istemiyordum.Alnı iyileşinceye kadar gözetim altında tuttuk.Yer yatağı oluşturup alnı tam iyileşene kadar ayağımızda sabahladık, oturur pozisyonda.Çünkü bizde derin bir uykuya dalarız, yavrumda yüzüstü döner, dikişler açılır diye bir hafta öyle idare ettik.Özellikle de beni istediği için gece gündüz ben oldum yanında.Gündüzde yanından hiç ayrılmadık.Hergün pansumana götürdük.Doktorlardan artık yavrum o kadar ürktü ki, onları görünce, ya da sevseler bile korkar oldu.Ama pansumanın acı vermediğini bildiğimiz için,pansuman sonrası doktor ağbi sana cici yaptı kızım diyordum.Evde ama doktorlardan sempati ile bahsediyordu. Doktor ağbi sana ne yaptı kızım dediğimde alnını eliyle göstererek ciciiiih diyordu. Ama onları gördüğü zamanda ortalı yıkıyordu.Film falan çekilirken neler çekmiştik.Kızım, canın acımayacak, ağbiler başının resmini çekecekler diyorduk ama nafile.Çok zor.Allah daha beterinden saklasın.Ama en azından doktorlara karşı sempati beslemesi iyi. Ablasıyla da çünkü doktorculuk oynuyorlar zaman zaman.Dokdok ağbi diyerek...

8 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Canım benim çoook geçmiş olsun.Bizim de canımız öyle yansa biz de korkarız doktorlardan.
Hala ben dişçi koltuğuna çooook zorda kalırsam otururum.Korkuyorum.
Kocaaman kocaamaaan öpüyorum prensesleri ve annesini.

Adsız dedi ki...

cciş anne bak iyiki sen varsın sen bana çok iyi davranıyorsun cicişim benim oyyyyyyyyyyyyyy ummaaaaaaa

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım Allahım korusun.Geçmiş olsun. Kocaman öpüyorum. Mucksss

welkin dedi ki...

Mehtapcığım merhaba ,tatilde olduğumuz ve kendimize ait bir bilg. olmadığı için senin siteni ayrıntılı gezememiştim.Neyse kızların çok tatlı maşallah Allah sağlıklı uzun ömürler versin hepinize..siteni ve yazılarını çok beğendim bundan sonra takipteyim.Sevgiler Asuman

Craft Woman dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım ya dokdok abiyi yerim ben ne de şeker nazar değmiş valla :(

mehtap dedi ki...

Dilekçiğim,çok tekekkür ediyorum canım.Allah cümlesinin evladıyla birlikte sağlıklı,hayırlı ömürler versin yavrularımıza.Kaza beladan korusun inşaallah.Bende seni ve meleklerini öpüyorum.sevgiyle ve sağlıkla kalın canım.

mehtap dedi ki...

Muhabbet çiçeğim çok teşekkür ediyorum.Amin.Bizde seni sevgiyle öpüyoruz.

Asuman canım, teşekkür ederim.Sende hoş geldin.Bilmez miyim canım öğretmenlerin yaz döneminde tatilleri biraz daha uzun ve en güzeli de bu tatilin tadını sevdiklerinde en iyi şekilde değerlendirmek en büyük hakkınız.Bende fırsat buldukça ziyaretine geleceğim.prensesini ve seni öpüyorum.sevgiyle ve sağlıkla kalın.

mehtap dedi ki...

Craft womanım canım benim, sende çok şekersin bunu unutma.Allah bizim yavrularımızla birlikte bütün çocukları nazardan korusun.Sağlıklı, hayırlı ömürler versin.Canım sevgiyle ve sağlıkla kal öpüyorum seni de kocaman.