24 Temmuz 2008 Perşembe

Seni Muziir Seni...

Biliyorum, bugünlerde minik kızımdan daha çok bahsediyorum.Sanki yoğunluk onun üzerindeymiş gibi.Ama büyük kızım bugünlerde çok huysuzluk ediyor.İnanın resim çekinirken bile kardeşi ile çekildiği resimlerin çoğunda yüzünde hırçın ve isteksiz hallerini yansıtıyor.Halbuki benimle, babasıyla ve tek başına çekildiği resimlerde o kadar güzel çıkıyor ki,bu da kardeşini kıskandığının kanıtı.Bilemiyorum üzerinde durmamaya çalışıyoruz.İnşaallah zamanla düzelecektir.Miniğimizde hayatımıza renk katmaya devam ediyor.Konuşmayı öğrenirken muzırlıkları da hat safhada.Dün yaşadığım bir olayı paylaşmak istiyorum.
Dün evde dondurma yiyoruz.Bizlere büyük kaseye koydum.Ona daha küçüğüne.Bebişim iştahla yerken
-"Kızım dondurmanı ben yiyebilir miyim?" dedim
-Ihıh!..
-Ne olur anneciğim ben yiyeyim
-Saklamaya çalışarak yine ıhıh dedi.
-Anneciğim lütfen ben yiyeyim.
En sonunda ne derse beğenirsiniz.
-Aci Aci
Bana sen yiyemezsin acı diyor.Daha iki yaşında bizi aklı sıra uyutmaya çalışıyor.

4 yorum:

Hüseyin Güneş dedi ki...

hehehehe:))
Acı acı:)))
Çok iyi, çok akıllı
Allah ananlı babalı büyütsün....

Kremali'nin annesi dedi ki...

Masaallah kizlarinizin ikisi de cok sevimli. Ve ikisi de icinde bulunduklari yasin ozelliklerini, guzelliklerini sergiliyor dogal olarak.

Ikisinin de minik omuzlarinda kocaman yukler var. Ama sanki Irem'in yuku biraz da agir gibi geldi bana. Abla olmak kolay degil. Zaten buyumek basli basina sancili birseyken, bir de ustune artik neredeyse tum sevginin ve ilginin odagi haline gelmis minik bir kardesle gecirmek bu sureci cok zor olsa gerek.

Her ikisini de kocaman opuyorum buradan, ama herhalde ben de abla oldugum icin ve onu cok iyi anladigim icin, Irem'i daha da kocaman opuyorum. Ve bunu ona ozellikle soylemenizi rica ediyorum:)

Sevgiler,
Ayse Sule

pelin'ce dedi ki...

Çok şeker :)

Bir bey olarak kızlarınız için bir günlük tutmanız da ayrıca güzel.Tebrik ederim...

saklıdefter dedi ki...

Maşallah. Çok zekicee:))