11 Temmuz 2008 Cuma

...İtiraf...

İki tatlı kız.İki kız kardeş. Birbirlerine çok benziyorlar. İkisine de bayılıyorum. İrem ilk göz ağrımız. Şımarığımız, şımartılanımız. Deren, İrem'in küçüklüğü. Pek çok davranışları tıpa tıp aynı. Onlar canlarımız. Hayatımız, herşeyimiz.Onlara bazen çok kızıyoruz. Hele hele de İrem'e. Özgür, sosyal ve sözel zekası olan bir çocuk. Dediğini yaptırmak, herşeye hakim olmak istiyor. Annesiyle bizi çok zorluyor. Hakimiyetini kırmak için zaman zaman ona kızdığımız oldu.Özelliklerini kabullenemiyoruz belki de. Çok zaman pişman olduk ama yine de kızdık. Bazen kendimden utanıyorum. Ona suçlulukla baktığım anlar oluyor. Sevgi dolu, cıvıl cıvıl. Beklediği birazcık ilgi. Onu çok seviyorum.
Deren küçüğümüz. Afacanımız. En tatlı anlarını tadıyoruz. Şeker mi şeker. Ama inatçı. Üç dedi mi bitti. Bir de hoop demesi. Yoksa kafanı ütülemeye başlar. Ben bunları yazarken üç, üç, üç diye kolumu çekiştiriyor. Çok şükür imdadıma sevdiği reklam yetişti. ( Molfiks )İçeriye gitti.Tam bir Selena hayranı..Oooh geldii. Şimdilik bu kadar....

2 yorum:

Bezbebek dedi ki...

Allah'ım esirgesin.. İstediğiniz gibi büyütebilmenize imkan versin inşallah.. Öp ablacım onları benim yerime:d de tugba ablanız öpmemi istedi:)

mehtap dedi ki...

Canım teşekkür ederim.öperim senin yerinede.Sevgiyle kal.