11 Temmuz 2008 Cuma

Bugün Başlıyorum...

Bugün burada kızlarım için günlük özelliğine sahip, onlara dair yazılarımı yazacağım bu bloğumuza, ilk yazımı başlıyorum.

Ben çalışan bir anneyim.çocuklarımıza ev hanımları gibi daha çok zaman ayıramıyoruz.Biraz da geniş bir insan değilim.Evde de herşeyim tam olsun istiyorum.Temizlik,tertip düzen.Sonra çocuklarım için daha sağlıklı ve besleyici yemekler, gıdalar hazırlamak.Evime, eşime ve çocuklarıma ait zamanım hafta sonları ve akşam saatlerimden ibaret.

Eşim hep mükemmiliyetçiliği isteyen bir karekterim olduğunu söyler.Herşey mükemmel olsun, sağlıklı olsun, temiz olsun, şu olsun, bu olsun.Bilmiyorum bu bir hastalık mı?Bu özelliğimi her ne kadar yenmeye çalışsam da bir yanım hala öyle.Ama yine bu yönümü kabul ediyor ve bu konuda kendimle hesaplaşıyor olabilmekte bilinçli olduğuma delalettir sanıyorum.

Kızlarım, canlarım onları o kadar çok seviyorum ki.Gözümden bile sakınıyorum.Onlar için herşeyin en iyisini istiyorum.Ama inanın şunun farkına vardım ki, Çocuklarımızın bizden istediği tek şey sevgi ve ilgimiz.Büyük kızım bugün olmuş hala "anne seninle oyun oynayalım mı?" der.Onunla geçirilen o zaman bile yavruma dünyaları vermiş gibi olur.O kadar mutlu olur ki, onun o mutluluğunu,sevincini bir görseniz.Onları öyle görmek aslında en büyük mutluluk.Aslında zaman su gibi akıp gidiyor.Nasıl geçtiğini anlayamıyoruz.O nedenle bence en önemli şey çocuklarımızla hoşça vakit geçirmek.Onlardan sevgimizi ve ilgimizi esirgememeliyiz.

2 yorum:

Flame dedi ki...

Maşallah diyorum kızlarına; ve de bloğun hayırlı olsun. Bu günlükler ileride çok işimize yarayacak bence.

Düzen konusunda bende takıntılıyım, herşey mükemmel olsun diye diye ömür geçecek ona üzülüyorum.

Sevgiler...

mehtap dedi ki...

Teşekkür ediyorum.Hoşgeldiniz bizim dünyamıza.her zaman bekleriz.Zaman öyle geçiyor ki,Sonra anlatmış olduğum sebeplerden dolayı pişmanlıklar yaşıyoruz.Herşeyden önemlisi çocuklarımıza vereceğimiz sevgi ve ilgi.sevgiler.