21 Temmuz 2008 Pazartesi

Ben Bebişlerimi Nasıl Seviyorum...)))

Bugün tesadüfen kremalinin annesinin bloğunu ziyaret ettiğimde,annelerin bebişlerine hangi lakapla ve nasıl sevdiği ile ilgili bir yazısını okudum.Onları severken bizde bebekleşiyoruz.Bununda bütün annelerin ortak özelliği olduğuna karar verdim.Halbuki uzmanlar onlarıda bir birey olarak görmemizi ve normal konuşmamızı söylüyorlar.Ancak bugünlerde geri gelmiyor öyle değil mi?Bırakın bizde onlar gibi bebekleşelim bari.Bu da bizim eğlence kaynaklarımızdan yani.Bundan mahrum olacak halimiz yok.Tadını çıkarmaya bakalım.Bende bebişlerimi severken enterasan şeyler bulurdum.Eşimde şaşırırdı.Nereden buluyorsun bunları diye.Bazen onlarla sanki tarzanca bile konuşurdum.Şimdi aklıma gelenleri burada yazacağım.Neden yazıyorum.Çünkü bunlar o kadar doğal bir süreç ki,insan zamanla unutuyor.

Büyük kızımı, nar tanem,nur tanem, bir tanem diye severdim.Şimdi minişimi de sadece nar tanem,nur tanem diye seviyorum.Ağzımdan bir tanem çıkarsa büyük kızım yan gözle bana bakıyor.O nedenle ağzımızdan çıkan kelimelere dikkat ediyoruz.Kıskandırmamaya özen gösteriyoruz.Ağjını yerim senin,ağjını öperim derim.Ham yaparım.Bebişim,tatlık kızım da, tuzluk kızım.Haylık kızım,huyluk kızım benim(huysuzlandığında kucağıma alırım, oda omzuma kafasını koyar, bunları sıralarım.Bebişim de mest olur.Hemen sesini keser).Yaramazlık yaptığı zaman çok feniksin sen.(Çok fenasın sen)Banyo yaptırdığım zaman da benim kızım bici bici yapmış da misi misi mi olmuş (Benim kızım banyo yapmış da misler gibi mi olmuş diyorum.)Yeni doğduğu sıralarda gajı gajlı kızım benim diyerek severdim.Gaz sancıları olduğu için öyle derdim ama gajı gajlı ne demek istiyordum ben de hatırlayamıyorum.Zamanla unutuluyor.Şimdilik aklıma gelenler bunlar.İleride bunları hatırlamak güzel,hoş bir duygu ve anı...

2 yorum:

уαѕємiη dedi ki...

onlara söylediğimiz sevgi sözcüklerinin sınırı yok değil mii bazen sözcükler bile yetersiz kalıyor oonlara sevgimizi anlatamamıza


sevgilerr

Adsız dedi ki...

ben hep daha doğrusu hepsi ile olmak isterdi yani gurup hepsi ama onlar fotoğraf dışında görmedim.